تبیان، دستیار زندگی
ان فنى بازیكنان استقلال بسیار موثر بود سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران ، برگزارى اردوى آمادگى این تیم درجزیره كیش را در افزایش توان فنى و تاكتیكى بازیكنان خود بسیار موثردانست. تیم فوتبال استقلال تهران براى حضورى قدرتمندتر در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نوعى : اردوى كیش در افزایش توان فنى بازیكنان استقلال بسیار موثر بود


سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران ، برگزارى اردوى آمادگى این تیم درجزیره كیش را در افزایش توان فنى و تاكتیكى بازیكنان خود بسیار موثردانست.

تیم فوتبال استقلال تهران براى حضورى قدرتمندتر در رقابتهاى فوتبال باشگاه هاى برتر ایران ، از هفته گذشته اردوى امادگى خود را در جزیره كیش برپا كرده بود كه این اردو عصر دوشنبه به پایان رسید.

امیر قلعه نوعى در گفت وگویی ، همچنین امكانات و تجهیزات موجود در جزیر كیش را مطلوب توصیف كرد و آن را همپاى امكانات برخى از كشورهاى خارجى عنوان نمود.

وى در خصوص چگونگى برگزارى اردو در این جزیره یادآور شد : در طول مدت حضور تیم استقلال در كیش ، تمرینات در دو نوبت صبح و عصر پیگیرى شد و

این موضوع سبب گردید تا بازیكنان از نظر جسمانى در شرایط مطلوب و ایده آلترى قرار بگیرند.

سرمربى تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از تشكیل این اردو، همچنین تصریح كرد كه در طول این مدت به اهداف و برنامه هاى از پیش تعیین شده خود دست یافته است.

وى تعطیلى۲۰ روزه لیگ برتر را فرصتى مناسب براى افزایش توان فنى بازیكنان خود دانست و یادآور شد كه مرور كارهاى تاكتیكى و تكنیكى تیم دراین مدت به بهترین شكل ممكن انجام شده است.

قلعه نوعى همچنین عدم برگزارى دیدار تداركاتى در طول این مدت را طى كردن دوران بدنسازى بازیكنان خود عنوان كرد و گفت : ترجیح دادیم كه به جاى انجام دیدارهاى تداركاتى كارهاى فنى و تاكتیكى را جهت هماهنگى بیشتر آبى پوشان ، مرور كنیم كه خوشبختانه این امر دستاوردهاى مثبت زیادى نیز براى ما به همراه داشته است.