تبیان، دستیار زندگی
دوشنبه شب مراسم خداحافظی هادی ساعی، علیرضا حیدری، علی دایی و حسین رضازاده در تالار وزنه‌برداری برگزار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیراز ساعی، حیدری، دایی و رضازاده برگزار شد

جشن خداحافظی ستارگان ورزش ایران

جشن خداحافظی ستارگان ورزش ایران

مراسم خداحافظی هادی ساعی، علیرضا حیدری، علی دایی و حسین رضازاده 4 تن از ستارگان ورزش ایران با همت سازمان تربیت بدنی و كمیته‌ ملی المپیك برگزار شد.

دراین مراسم که دوشنبه شب با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی و دیگر مسوولان ورزش کشور از جمله بهرام افشارزاده و کیومرث هاشمی در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد ،‌از ساعی ، رضازاده ، حیدری و دایی تجلیل شد و جایزه نقدی 100 میلیون ریالی به همراه لوح یادبود به هر یک از آنان اهدا شد.

بهرام افشارزاده در این مراسم گفت: آنچه قهرمانان را از سایرین مجزا می‌كند، تلاش، عزم و همت آنهاست. قهرمانانی چون ساعی، توكلی، دایی، حیدری، رضازاده و دیگران با تمام وجود برای افتخارآفرینی كوشیده‌اند و مقام‌های ارزنده‌ای بدست آورده‌اند. باید برای آنان كه برای به احتزاز درآمدن پرچم كشور تلاش كرده‌اند، ارزش قائل بود.

به نقل از ایسنا، در ادامه محمد علی‌آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی نیز خاطرنشان كرد: ما مسلمانان رسوم زیبا و سنتهای اخلاقی داریم كه بار معنوی عمیقی دارد که در این میان احترام به ما حكم می‌كند كه از كسانی كه برای ما تلاش كرده‌اند، قدردانی و تشكر كنیم.

جشن خداحافظی ستارگان ورزش ایران

وی افزود: المپیك عرصه‌ آدم‌های كم تجربه و كم مهارت نیست. همه‌ دنیا می‌آیند كه افتخار كسب كنند و این چیزی است كه قهرمانان را از دیگران مجزا كرده است. اینها با اعتقاد اسلامی وایرانی به این جایگاه رسیده‌اند و لذا بر ما واجب است كه از آنها قدردانی كنیم.

علی‌آبادی اضافه کرد: این فرهنگ ماست كه اگر از اینها قدردانی نكنیم شكر خدای را به جای نیاورده‌ایم. در این خصوص خوشحالم كه افشارزاده در كمیته ملی المپیك این كار را كرد تا بتوانیم تشكر خود را نسبت به این 4 نفر به جای آوریم.

گفتنی است که در این مراسم به علی دایی، حسین رضازاده، هادی ساعی و علیرضا حیدری لوح یادبود، تندیس و مبلغ 10 میلیون تومان از سوی موسسه‌ مولی‌الموحدین اهدا شد.

همچنین در حاشیه این مراسم 40 نفر از مددجویان زندانی ناشی از جرایم غیر عمد مانند دیه‌ تصادفات رانندگی در شهرهای كرج، تهران و اردبیل آزاد شدند و كلیه‌ حقوق اولیای دم از سوی این موسسه پرداخت شد.

هادی ساعی در پایان‌ این مراسم ضمن تشكر از كمیته‌ ملی المپیك و سازمان تربیت بدنی گفت: امیدوارم این مراسم تداوم داشته باشد و از سایر قهرمانان كه در سالهای گذشته خداحافظی كرده‌اند و ما هنوز نتوانسته‌ایم از آنها تشكر كنیم، قدردانی كنیم.

تقدیراز ساعی، حیدری، دایی و رضازاده

حیدری نیز این حركت را باعث افزایش انگیزه برای ورزشكاران دانست و گفت: در این شرایط ورزشكار می‌فهمد كه قدر زحمات و یك عمر تلاش ورزشكار را شناخته و برای زحمات او ارزش قائل‌اند.

دایی نیز اظهارداشت: امیدوارم كه مردم و مسوولان قهرمانان را فراموش نكنند و این فاصله‌ زمانی نیز بین خداحافظی و مراسم قدردانی نیفتد. در تمام دنیا رسم این است كه زمانی كه ورزشكار ورزش را كنار می‌گذارد، از او تقدیر می‌شود.

وی تاكید كرد: برگزاری مراسم تقدیر و خداحافظی از ورزشكاران مسلما روی كار ورزشكاران جوان تاثیر مثبت می‌گذارد.

در این مراسم همچنین عبدالله موحد، محمد نصیری، تیمور غیاثی، رسول رئیسی و علی میرزایی به عنوان پیشكسوتان ورزش حضور داشتند.

                                                                                                                                                 تنظیم: ایمان پناهی