تبیان، دستیار زندگی
: ایران می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند هاشمیان، مهدوی كیا و كریمی زوج رویایی خط حمله فرانس بكن باوئر كه به عنوان كارشناس فوتبال شبكه‌ی زد دی اف آلمان به كشورمان سفر كرده بود و شنبه در استادیوم آزادی حضور داشت، از بازیكنا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمجید بكن باوئر از تیم ملی ایران:

ایران می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند

هاشمیان، مهدوی كیا و كریمی زوج رویایی خط حمله


فرانس بكن باوئر كه به عنوان كارشناس فوتبال شبكه‌ی زد دی اف آلمان به كشورمان سفر كرده بود و شنبه در استادیوم آزادی حضور داشت، از بازیكنان فوتبال ایران تمجید كرد.

بكن باوئر درباره این دیدار و نوع بازی تیم ملی ایران اظهار داشت: ایرانی‌ها فرصت‌های زیادی داشتند تا به گل تساوی دست یابند.

وی درباره بازی هنرمندانه تیم ملی ایران، با اشاره به حضور وحید هاشمیان و مهدی مهدوی كیا بازیكنان ملی‌پوش ایران در بوندس لیگا و علی كرمی در تیم ملی و تدارك حملات ایران گفت: این زوج رویایی است كه برای تیم ایران كارساز خواهد بود. كریمی و مهدوی كیا، هاشیمان را در نوك حمله خوب پشتیبانی كردند. هاشمیان نیز در پیشانی خط حمله خوب ظاهر شد و فرصت‌های عالی را روی دروازه آلمان ایجاد كردند.

بكن باوئر با اشاره به حملات پر شمار ایران بر روی دروازه‌ی آلمان گفت: بدون شك اولیور كان كه از طریق تلویزیون شاهد بازی بود، ینس لمان را تشویق كرده است زیرا لمان با درخشش خود مانع به ثمر رسیدن گل تساوی ایرانی‌ها شد.