تبیان، دستیار زندگی
نرم‌افزار استفتائات سایت اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله‌العظمی مكارم شیرازی كه پیش از این راه‌اندازی شده بود، با ارتقاء به استفتاء به‌روز رسانی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم‌افزار استفتائات آيت‌الله مكارم شيرازي به‌روز شد

نرم‌افزار استفتائات آیت‌الله مكارم شیرازی به‌روز شد

نرم‌افزار استفتائات سایت اطلاع‌رساني دفتر آيت‌الله‌العظمي مكارم شيرازي كه پيش از اين راه‌اندازي شده بود، با ارتقاء به 6200 استفتاء به‌روز رساني شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر آيت‌الله‌العظمي مكارم شيرازي، اين نرم‌افزار که در بخش نرم‌افزارهاي سايت اطلاع‌رساني دفتر آيت‌الله‌العظمي مكارم شيرازي در اختیار کاربران قرار داشت و امکان دسترسی کاربران به بخش استفتائات سایت را بصورت آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) فراهم می‌کرد، به‌روز رسانی شد.

مجموع استفتائات موجود در اين نرم‌افزار پيش از اين 4000 مورد بود كه به 6200 استفتاء ارتقاء يافت. همچنين علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش نرم‌افزارها و بارگذاری، فایل ضمیمه نرم‌افزار خود را به‌روز کنند.

راهنمای انجام این کار به همراه فایل ضمیمه آن است. اين نرم‌افزار بر روي پايگاه اطلاع‌رساني آيت‌الله مكارم شيرازي قرار دارد و مقلدان مي‌توانند با دريافت اين نرم‌افزار، از آخرين استفتائات در زمينه‌هاي مختلف آگاهي پيدا كنند.

نرم‌افزار مذكور به كاربران اين امكان را مي‌دهد كه تمام سوالات و امكاناتي را كه در بخش استفتائات پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي مشاهده مي‌كنند، بدون نياز به ارتباط با اينترنت در رايانه خود داشته باشند.