تبیان، دستیار زندگی
مفتخریم به اطلاع کاربران گرامی علی الخصوص ساکنین مشهد برسانیم این بار با همت و پیشنهادی همشهری های شما انجمن خراسان ، ایجاد شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مژده به کاربران مشهدی

مژده

سلام

همراهان همیشگی تبیان همانطور که قبلا هم بیان شده موسسه تبیان قصد دارد تا روز به روز بر تعامل با کاربران افزوده و از مشارکت آنها در فعالیتهای موسسه استفاده کند. در این راستا در بخشهای گوناگون موسسه تلاشهایی صورت گرفته است که از جمله بارزترین آنها میتوان به فعالیتهای بخش انجمن های تخصصی اشاره کرد.

کاربران در انجمن های تخصصی حضوری فعال و نقشی چشمگیر دارند تا آنجا که مدیریت انجمن ها را هم عهده دار هستند. موسسه تبیان کوشش کرده است تا با ایجاد بستر نرم افزاری و امکانات حقیقی در حد توان زمینه ی پیگیری علائق و اجرای طرح و ایده و افزایش سطح دانش را برای کاربران فراهم کند و از نظرات و همراهی گرم آنها در مسیر رسیدن به اهداف متعالی موسسه استفاده کند.

در این راه رشد و کمال و با بزرگتر شدن این جمع صمیمی نیازهای جدیدی جهت ساماندهی بهتر و راهبری مناسبتر احساس شد که از آن جمله میتوان به تشکیل "انجمن شهر" ها و "انجمن نصف جهان" به عنوان تجربه ای موفق در این اقدام اشاره کرد.

انجمن نصف جهان به همت کاربران اصفهانی با طرح اهداف معین و همکاری دفتر تبیان در اصفهان ایجاد شده و تاکنون علاوه بر تبادل اطلاعات و گفتگو در تالار مربوطه فعالیتهای حقیقی قابل توجهی نظیر برپایی چند دوره همایش در شهر اصفهان را در کارنامه ی خود ثبت کرده است.

امید است که با ایجاد این انجمن کاربران این شهر پرشور تر از همیشه با ما همراه شوند و ما را در خدمتگزاری هر چه بهتر یاری کنند.

و اکنون...

مفتخریم به اطلاع کاربران گرامی علی الخصوص ساکنین مشهد برسانیم این بار با همت و پیشنهادی همشهری های شما "انجمن خراسان" با اهداف اعلام شده در ذیل که توسط دوستانتان تعریف شده است، ایجاد شد:

• حضور کاربران مشهدی برای معرفی مشهد و خراسان و ...

• بیان نقطه نظرات مثبت و منفی از طرف زائران این شهر

• بیان نقاط ضعف و قوت این شهر (از همه لحاظ)تا با شناسایی آنها سعی در رفع نقائص و

• بهبود نقاط قوت و مهمترین هدف رضایتمندی زائران از حضورشان در این شهر .

• ایجاد بستر مناسب فرهنگی برای شناخت بیشتر امام رضا علیه السلام و بنا های مربوط به حرم مطهر آن حضرت

• هدف مند كردن و  ساماندهی فعالیت كاربران مشهدی و خراسانی و تبلیغ در جهت افزایش كاربران.

• تشكیل گروههای تبیانی و میسر ساختن فعالیتهای گوناگون حقیقی برای كاربران مشهدی و كمك هر چه بیشتر به تخصصی تر شدن انجمنهای تبیان.

• تبدیل شدن به مكانی برای ایجاد هماهنگی های بیشتر در جهت تسریع برای رسیدن به اهداف كلی و جزئی انجمنها

• كمك به فعالتر شدن دوستان مشهدی و خراسانی در انجمن و همچنین شناسایی و استفاده از نیروهای بالقوه برای فعالتر شدن انجمنها.

• استفاده از كاربران نه تنها در فعالیتهای مجازی، بلكه فعالیتها و كلاسهایی كه تا كنون شاهد برگزاری آن در شهرهای تهران و اصفهان بوده ایم نظیر كلاسهای امدادو نجوم و .. .

امید است که با ایجاد این انجمن کاربران این شهر پرشور تر از همیشه با ما همراه شوند و ما را در خدمتگزاری هر چه بهتر یاری کنند.

لازم به ذکر است عضویت در سایت تبیان در سطح تایید اولیه برای فعالیت در انجمن های تخصصی کفایت میکند.

علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به انجمن خراسان مراجعه کنند.