تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیكنان جوان، قدرتمند و با انگیزه استقلال آماده آقایی در آسیا می‌شوند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال آماده‌ آقایی در آسیاست

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیكنان جوان، قدرتمند و با انگیزه استقلال آماده آقایی در آسیا می‌شوند.

قلعه نویی، قطبی

امیر قلعه‌نویی پیش از سفر استقلال به عربستان برای دیدار با الاتحاد به ایسنا گفت: استقلال پس از گذشت3، 4 سال بار دیگر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده و تلاش می‌كنیم تا از این فرصت به بهترین نحو استفاده كنیم.

وی ادامه داد: در استقلال بازیكنان جوان و با انگیزه‌ای حضور دارند كه تلاش می‌كنند تا در  لیگ قهرمانان آسیا توانایی‌های خود را نشان دهند چرا كه این بازیكنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و بازیكنان استقلال تلاش خود را از بازی با الاتحاد آغاز می‌كنند تا با ارائه بهترین فوتبال در آسیا آقایی كنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه پیرامون بازی با الاتحاد خاطر نشان کرد: تیم استقلال وارد فاز جدیدی از مسابقات خود شده است و پس از حضور مقتدرانه در لیگ برتر این بار وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و قصد دارد آغاز خوبی در این رقابت‌ها نیز داشته باشد. ما شناخت خوبی نسبت به حریفان خود داریم.

تمامی رقبا برای ما دشوار هستند و نمی‌توانیم بگوییم كه هیچ یك از حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حریفان آسانی خواهند بود.

وی خاطرنشان كرد: الاتحاد در آخرین بازی خود موفق شده تیم الاتفاق را 3 بر صفر شكست دهد، ضمن آن كه تغییراتی را هم در كادر فنی خود داشته كه می‌تواند شوك مثبتی را به این تیم وارد كند. با این حال ما شناخت كافی از الاتحاد داریم و می‌دانیم كه تیمی خوب و حرفه‌ای است.

صمد مرفاوی، قلعه نویی

قلعه‌نویی

ادامه داد: در هر صورت بازی در جده برای ما دشوار است اما ما هم استقلال هستیم و به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا برای ما تفاوتی ندارد كه در كجا بازی می‌كنیم. تلاش می‌كنیم تا پرقدرت ظاهر شویم تا مقابل تمامی تیم‌ها بهترین نتایج را به دست آوریم.

وی افزود: تمامی رقبا برای ما دشوار هستند و نمی‌توانیم بگوییم كه هیچ یك از حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حریفان آسانی خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: نباید فراموش كنید كه گروه ما گروه مرگ است و از چهار تیم حاضر در این گروه سه تیم استقلال، الاتحاد و الجزیره در لیگ باشگاهی كشورهای خود در صدر جدول قرار دارند، با این حال اطمینان داشته باشید كه ما برای موفقیت و كسب افتخار برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رویم.

 تنظیم: ا.م.ملکی