تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال استقلال در حالی یکشنبه شب تهران را به مقصد عربستان ترک می کند که روزنامه الوطن با تیتر قهرمان ایران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش از دیدار استقلال با الاتحاد عربستان؛

الوطن: قهرمان ایران می آید

استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالی یکشنبه شب تهران را به مقصد عربستان ترک می کند که روزنامه الوطن با تیتر "قهرمان ایران می آید" به استقبال آبی پوشان رفته است.

به نقل از مهر، روزنامه الوطن چاپ عربستان در شماره روز شنبه خود با اشاره به جایگاه تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر ایران نوشت: "استقلال بعد از اینکه صدرنشینی خود را در لیگ ایران تثبیت کرد، به دیدار الاتحاد می آید."

برهانی، منیعی، استقلال

این روزنامه همچنین نوشت کالدرون سرمربی تیم فوتبال الاتحاد برنامه ویژه ای برای آماده سازی تیمش و رویارویی با استقلال دارد. وی تاکید کرده هیچ یک از بازیکنان حق غیبت در تمرینات این هفته الاتحاد را ندارند.

تیم فوتبال الاتحاد هم اکنون با مصدومیت سه بازیکن خود مواجه است که حضور آنها در دیدار مقابل استقلال در هاله ای از ابهام است. یکی از این بازیکنان عدنان فلاته مدافع کلیدی این تیم است که با مصدومیت مواجه شده است و به طور اختصاصی تمرین می کند.

میزان پاداش در عربستان مشخص می شود

پیروزی استقلال برابر بردار خوانده

امیررضا واعظی آشتیانی و علی انصاری در عربستان برای میزان پاداش موفقیت مقابل تیم الاتحاد عربستان تصمیم خواهند گرفت.

به دنبال حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در سفر به عربستان مقرر شد طی جلسه ای در جده واعظی آشتیانی و علی انصاری درباره میزان پاداش پرداختی به بازیکنان در صورت برد و تساوی مقابل تیم الاتحاد عربستان تصمیم گیری کنند.

استقلال در هتل هیلتون

تیم فوتبال استقلال در هتل هیلتون شهر جده اسکان می یابد. هتل هیلتون (5 ستاره) که در یکی از مناطق خوب شهر جده قرار دارد جهت اسکان و استراحت کاروان استقلال انتخاب شد. تیم فوتبال استقلال فردا شب وارد جده می شود و اعضای این تیم بلافاصله به هتل هیلتون خواهند رفت.

تنظیم: ا.م.ملکی