تبیان، دستیار زندگی
سایت جدید تبیان آذربایجان غربی با هدف سهولت استفاده ، جذابیت و تنوع محتوا و دسترسی سریع در نوروز 88 پذیرای کاربران محترم میباشد. بنا به گفته مهندس هادی مختاری مدیر فنی سایت تبیان آذربایجان غربی با توجه به تلاشهای مستمر جهت تغییر ظاهر و محتوای سایت ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

با نما و محتوای جدید بار گزاری گردید

سایت تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با نما و محتوای جدید بار گزاری گردید

سایت جدید تبیان آذربایجان غربی با هدف سهولت استفاده ، جذابیت و تنوع محتوا و دسترسی سریع در نوروز 88 پذیرای کاربران محترم میباشد.

بنا به گفته مهندس هادی مختاری مدیر فنی سایت تبیان آذربایجان غربی  با توجه به تلاشهای مستمر جهت تغییر ظاهر و محتوای سایت تبیان ارومیه سایت جدید تبیان آذربایجان غربی با هدف سهولت استفاده، جذابیت و تنوع محتوا و دسترسی سریع کاربران محترم به آدرس قبلی خود www.urmia-tebyan.ir بار گزاری گردیده است، لذا از بازدید کنندگان محترم خواهشمند است مار را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود  بهرمند سازند.

سایت تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با نما و محتوای جدید بار گزاری گردید

لازم به ذکر است که مطالب و عناوین سایت تبیان آذربایجان غربی با توجه به اولویت به مرور زمان از محتوایی مناسبی برخودار خواهد گردید.

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 2250600-0441(در ساعات اداری) و همراه 9322 340 0914 (در ساعات غیر اداری) تماس حاصل نمایند.

روابط عمومی موسسه تبیان