تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه مهدی رجب زاده می تواند این تیم را در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

AFC: رجب زاده مشکلی ندارد

مهدی رجب زاده

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه مهدی رجب زاده می تواند این تیم را در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، گفت:در گفتگویی که با مسئولان AFC داشتیم آنها موافقت خود را برای جایگزینی رجب زاده اعلام کردند.

عباس انصاریفرد

عباس انصاریفرد

در گفتگو با مهر ضمن در مورد وضعیت قرارداد رجب زاده با پرسپولیس گفت: روز پنجشنبه به طور تلفنی با مسئولان AFC در مورد جایگزینی نام مهدی رجب زاده به جای یکی از دروازه بانان گفتگو کردم که آنها نیز با این درخواست ما موافقت کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه ما اسامی چهار دروازه بان را برای حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده ایم، مسئولان AFC این اجازه را به ما دادند تا بتوانیم نام رجب زاده را به فهرست خود اضافه کنیم و نام یکی از دروازه بانان را خارج کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا طی روزهای ابتدایی هفته با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس رسما موافقت خود را در این مورد اعلام کند.

مهدی رجب زاده

وی در مورد احتمال حضور رجب زاده در رقابتهای لیگ برتر تصریح کرد: طی درخواستی کتبی به مسئولان فدراسیون فوتبال از آنها خواسته ایم تا اجازه دهند ما نام این بازیکن را جایگزین دی کارمو کنیم. قرار است هفته پیش رو مسئولان سازمان لیگ برتر در نشستی ویژه به این موضع رسیدگی و تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

انصاریفرد با بیان اینکه هدف نخست ما رسیدن به مرحله حذفی این رقابتهاست،در پایان گفت: اگر به مرحله بعد صعود کنیم برنامه هایی برای تقویت تیم داریم که بتوانیم پرسپولیس را به عنوان قهرمانی آسیا برسانیم.

تنظیم: ا.م.ملکی