تبیان، دستیار زندگی
سریال «اشك‌ها و لبخندها» درباره زنی به نام «شمسی شالفروش» است كه به علت تصادف در زندان است. در زندان به گوشش می‌رسد كه تنها پسرش «خسرو» درگیر كارهای خلاف شده است. شمسی از زندان پانزده روز مرخصی می‌گیرد تا با پیداكردن یك دختر مناسب برای ازدواج با پسرش، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«اشك‌ها و لبخندها»ی حسن فتحی

گوهر خیراندیش

با گذشت بیش از دو هفته از آغاز تصویربرداری سریال نوروزی حسن فتحی، ساخت مجموعه تلویزیونی «اشكها و لبخندها» در خانه‌ی قدیمی در محله دركه تهران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، حسن فتحی كه پس از ساخت سریال ماه رمضان میوه ممنوعه برای شبكه دو، بار دیگر همكاری با اسماعیل عفیفه در مقام تهیه‌كننده را تجربه می‌كند، سریال «اشك‌ها و لبخندها» را برای گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما می‌سازد. او پیش از این سریال‌هایی چون «شب دهم» و «مدار صفر درجه» را هم برای شبكه اول سیما ساخته بود.

سریال «اشك‌ها و لبخندها» درباره زنی به نام «شمسی شالفروش» است كه به علت تصادف در زندان است. در زندان به گوشش می‌رسد كه تنها پسرش «خسرو» درگیر كارهای خلاف شده است. شمسی از زندان پانزده روز مرخصی می‌گیرد تا با پیداكردن یك دختر مناسب برای ازدواج با پسرش، او را به سر و سامان برساند.

در سریال «اشك‌ها و لبخندها» مهدی هاشمی، گوهر خیراندیش، شهره لرستانی، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، هومن برق‌نورد، مهشاد مخبری، كیانوش گرامی، سید محسن نقیبیان، سینا رازانی و عباس ظفری بازی می‌كنند

مهدی هاشمی

و فیلمنامه را علیرضا كاظمی‌پور می‌نویسد، ضمن این كه همانند آن چه پیش از این در سریال «میوه ممنوعه» شاهد بودیم، دیالوگ‌های فیلمنامه را علیرضا نادری می‌نویسد.

سریال «اشك‌ها و لبخندها» درباره زنی به نام «شمسی شالفروش» است كه به علت تصادف در زندان است. در زندان به گوشش می‌رسد كه تنها پسرش «خسرو» درگیر كارهای خلاف شده است. شمسی از زندان پانزده روز مرخصی می‌گیرد تا با پیداكردن یك دختر مناسب برای ازدواج با پسرش، او را به سر و سامان برساند. بعد از آزادی او سراغ برادرش «حشمت» كه سینماداری قدیمی است، رفته و از دخترش «نگار» خواستگاری می‌كند. حشمت كه شهامت مخالفت با خواهر را ندارد به دروغ می‌گوید كه نگار نامزد دارد و این آغاز ماجراست.

در سریال «اشك‌ها و لبخندها» مهدی هاشمی، گوهر خیراندیش، شهره لرستانی، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، هومن برق‌نورد، مهشاد مخبری، كیانوش گرامی، سید محسن نقیبیان، سینا رازانی و عباس ظفری بازی می‌كنند

بر اساس این گزارش ایسنا، عوامل تولید و تهیه سریال «اشك‌ها و لبخندها» عبارتند از:

كارگردان: حسن فتحی، تهیه‌كننده: اسماعیل عفیفه، مدیر نور و تصویر: جواد صفا، صدابردار: صالح حبیبی، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، دستیار اول كارگردان: محمدرضا رستمی، برنامه‌ریز: سعید عباسی، منشی صحنه: زهرا غلامی، تصویربرداران: خسرو دادگر مرام، حسن زارع، تدوین: بابك رضاخانی، موسیقی متن: حمیدرضا صدری، طراح عنوان‌بندی: ساسان توكلی فارسانی، عكاس: محمد فوقانی، مدیر روابط عمومی: محمدرسول صادقی، جانشین تولید: ناصر هادیانفر، مدیر تداركات: مهدی پیله‌وریان، امور مالی و اداری: نعمت گودرزوند چگینی، مدیر تولید: عزیز علیزاده.

تنظیم برای تبیان : مسعود رضا عجمی