تبیان، دستیار زندگی
سیزدهمین جشنواره كتاب كودك و نوجوان با شعار «كتاب، بهترین عیدی برای كودكان» به پیشواز نوروز باستانی ایرانیان می‌رود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره كتاب كودك و نوجوان 18 اسفند اغاز مي شود

جشنواره كتاب كودك و نوجوان 18 اسفند اغاز می شود

سيزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان با شعار «كتاب، بهترين عيدي براي كودكان» به پيشواز نوروز باستاني ايرانيان مي‌رود

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين جشنواره دو سالانه صبح يكشنبه ( 18 اسفند) و با حضور بيش از 30 ناشر كتاب‌هاي كودك در تهران آغاز مي‌شود و قرار است تا 25 اسفند در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي و هنري كانون به كار خود ادامه دهد.

برپايي نمايشگاه عرضه و فروش كتاب توسط ناشران و غرفه‌هاي ويژه ديدار هنرمندان و نويسندگان صاحب‌نام كتاب‌هاي كودك، در كنار برپايي نشست‌هاي تخصصي، از جمله برنامه‌هاي اين جشنواره است.

از احمدرضا احمدي، شاعر پيشكسوت نيز در برنامه‌اي با عنوان «خواب سيب» نيز تجليل خواهد شد.

همچنين 3 نشست تخصصي نيز با حضور صاحب‌نظران كتاب‌هاي كودك و نوجوان در روزهاي 19 تا 21 اسفند در حاشيه جشنواره برگزار مي‌شود.

دو سالانه كتاب كودك و نوجوان كانون در عين حال برنامه‌هاي متنوع و جذابي را براي بازديدكنندگان خود تدارك ديده كه اجراي نمايش و پخش فيلم و برپايي كارگاه‌هاي هنري از آن جمله است.

برگزيدگان كتاب‌هاي كودك هم كه آثار آنها طي سال‌هاي 1385 و 1386 وارد بازار كتاب ايران شده، قرار است 24 اسفند طي آييني در اين جشنواره معرفي شوند.

سيزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان در روزهاي 18 تا 25 اسفند از ساعت 9 تا 18 در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي و هنري كانون واقع در خيابان حجاب تهران پذيراي بازديدكنندگان است.