تبیان، دستیار زندگی
طرح پاسخ به سوالات مندرج در مطالب سایت و دریافت و جمع آوری امتیازات برای کاربران از آن جمله طرحهایی بود که بسیار مورد توجه شما عزیزان واقع گردید و خستگی ما و همکارانمان را نیز بدر برد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبر کمی داغتر شد !
خبر داغ تبیان چیه ؟

نوت بوک

کاربران عزیز سلام ،

ضمن تبریک آغازین روز امامت حضرت مهدی امام عصر عجل تعالی فرجه ،

به مناسبت این روز فرخنده سایت تبیان اقدام به برگزاری برنامه ای ویژه کرده است:

بارها و بارها نظر داده اید که تبیان پیشتاز طرح های نو و جذاب است . دقیقا درست می گویید و این بار نیز طرحی نو در انداختیم تا بهانه ای شود در به یاد هم بودن و با هم بودن .

طرح پاسخ به سوالات مندرج در مطالب سایت و دریافت و جمع آوری امتیازات برای کاربران از جمله طرحهایی بود که بسیار مورد توجه شما عزیزان واقع گردید و خستگی ما و همکارانمان را نیز بدر برد .

" امتیاز " هایی که شما جمع آوری کردید در حقیقت افزایش سطح اطلاعات شما عزیزان بود  و این برای ما و حتما برای خودتان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است . مطالعه مطالب ، بخاطر سپاری و پاسخگویی به سوالات همان روندی است که هدف اصلی این طرح بوده و می باشد . اما تبیان جهت سپاسگزاری از توجه و همکاری شما عزیزان خدماتی را نیز برای صاحبان امتیاز فراهم نموده و می نماید . از آن جمله می توان از مصرف نمودن این امتیازات در خرید کاربران از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تبیان و دریافت اینترنت رایگان و ارسال پیامک رایگان و شرکت در قرعه کشی های دوره ای نام برد که خدماتی است مستمر و مدام .

حال تبیان در نظر دارد در طرحی نو امتیازهای شما را کاراتر نماید و به مناسبت میلاد پر برکت پیامبر اکرم (ص) قرعه کشی ویژه ای را به انجام رساند . در این طرح حمایت کننده مالی تهیه این لپ تاپ ها شرکت ایران اچ پی می باشد .

جایزه‌ نخست قرعه کشی ویژه ، یک دستگاه لپ‌تاپ مدل HP Pavilion dv5-1040 می باشد که با حمایت مالی شرکت ایران اچ پی برای شما عزیزان تدارک دیده شده است . جایزه دوم لپ تاپ دیگری است که تبیان برای شما تهیه کرده است .

جایزه سوم تا پنجم نیز سه دوربین دیجیتال می باشد .

زمان قرعه کشی

19تا 25 اسفندماه (یازدهم تا هفدهم ربیع الاول) مهلت ثبت نام و 26 اسفندماه (18 ربیع الاول) قرعه کشی ویژه

شرایط شرکت در قرعه کشی :

- اعضای تایید نهایی و اعضای تایید اولیه ای که اطلاعات اصلی خود را شامل نام، نام‌خانوادگی، آدرس، تلفن و کد ملی تکمیل کنند، فقط می توانند در این قرعه کشی شرکت نمایند.

- حداقل امتیاز لازم برای شرکت در قرعه کشی 100 امتیاز میباشد وهر کاربرمیتواند با اختصاص هر 100 امتیاز اضافی شانس خود را در این قرعه کشی به همان نسبت افزایش دهد.

 -تحویل  جایزه به شخص برنده به صورت حضوری به انجام خواهد رسید و  همراه داشتن  شناسنامه و یا کارت ملی الزامی خواهد بود.

نکته مهم :

از کلیه شرکت کنندگان در این قرعه کشی چه در صورت برنده شدن و یا عدم برنده شدن امتیاز مربوطه کسر خواهد شد .