تبیان، دستیار زندگی
رادیو معارف در برنامه سراب فرقه ضاله بهاییت را با نگاهی تحقیقی و علمی مورد بررسی قرار می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از سوي راديو معارف؛

فرقه ضاله بهاييت مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد

از سوی رادیو معارف؛ فرقه ضاله بهاییت مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد

راديو معارف در برنامه سراب فرقه ضاله بهاييت را با نگاهي تحقيقي و علمي مورد بررسي قرار مي دهد.

حجت الاسلام سعيد طالبي نيا، مدير روابط عمومي راديو معارف، درگفت‌و‌گو با  خبرگزاري رسا گفت: برنامه راديويي سراب از برنامه‌هاي مؤثر اين راديو در زمينه بررسي و شناخت فرقه ضاله بهاييت است.

وي در ادامه افزود: تهيه كننده و سردبير اين برنامه سيد هاشم مشهدي است و پيش بيني مي‌شود اين برنامه در هفتاد قسمت سي دقيقه‌اي ادامه پيدا كند.

حجت الاسلام طالبي‌نيا ابراز داشت:

حجج اسلام روزبهاني و صالحي از اساتيد حوزه و كارشناس بهاييت و حجت الاسلام سجادي پژوهشگر در زمينه بهاييت، گوينده و كارشناسان اين برنامه هستند

.

مدير روابط عمومي راديو معارف ابراز داشت: اين برنامه با نگاهي تحقيقي و علمي به تشريح عملكرد، ساختار و افكار فرقه ضاله بهاييت مي‌پردازد.

وي بيان داشت: اين برنامه از مهرماه امسال شروع شده و تاكنون در پانزده قسمت به نقد شيخيه و در هفت قسمت به نقد علي‌محمد باب و فرقه بابيه پرداخته است.

مدير روابط عمومي راديو معارف اظهار داشت: اين برنامه دوشنبه هر هفته ساعت 12:30 تا 13 پخش مي شود و تكرار آن در روز سه شنبه هر هفته از ساعت 19 تا 19:30 براي علاقه‌مندان ارائه مي‌شود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: مخاطبان بسياري با روابط عمومي راديو معارف تماس گرفته‌اند و با تشكر از تهيه و پخش اين برنامه بر اهميت و ضرورت پخش آن در شناخت فرقه ضاله بهاييت تأكيد كرده‌اند.