تبیان، دستیار زندگی
این نخستین بار نیست كه ماروم در مراكز فساد حضور می‌یابد زیرا وی از مشتریان دائمی این مراكز است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسوایی جنسی فرمانده نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: منابع مطبوعاتی عبری گزارش دادند كه افشای فساد جنسی فرمانده نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی، جنجال بزرگی را در محافل نظامی این رژیم برانگیخته است.

ایلی ماروم فرمانده نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش فارس، روزنامه عبری‌زبان "یدیعوت‌آحارونوت " نوشت كه سرهنگ "ایلی ماروم " فرمانده نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز در یكی از مراكز فساد و فحشاء تل‌آویو دیده شده و همین امر، خشم محافل ارتش را برانگیخته است.

به نوشته این روزنامه، در پی افشای این خبر "ماروم " با ارسال نامه‌ای به "گابی اشكنازی " رئیس ستاد مشترك ارتش به حضور خود در مركز فساد و فحشاء تل آویو اعتراف كرد و گفت كه این عمل با منصب نظامی وی تناسبی نداشته و از این كار پشیمان است.

این نخستین بار نیست كه ماروم در مراكز فساد حضور می‌یابد زیرا وی از مشتریان دائمی این مراكز است

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت: افشای این مسأله كه واكنش‌های وسیعی در ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال داشته و افسران ارشد را در تنگنا قرار داده است و به همین دلیل همگی سریعاً به انتقاد از ماروم روی آوردند و وی را به بدنام كردن ارتش متهم كرده و خواستار مجازات او شده‌اند.

این روزنامه همچنین نوشت كه این نخستین بار نیست كه ماروم در مراكز فساد حضور می‌یابد زیرا وی از مشتریان دائمی این مراكز است.

وی كه به پیشنهاد اشكنازی و با تأیید ایهود باراك به این سمت منصوب شده بود، نقش مهمی در حمله به غزه ایفا كرد.

رسوایی‌های اخلاقی فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی همواره وجود داشته است كه یكی از بارزترین موارد آن تا كنون كه لو رفته است رسوایی "اسحاق مردخای " وزیر جنگ اسبق این رژیم بود كه به تجاوز به عنف به یكی از سربازان دختر ارتش متهم شد.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور