تبیان، دستیار زندگی
خبر دعوت علی کریمی به تیم ملی برای جدال با عربستان باعث وحشت رسانه های عربی حوزه خلیج فارس به ویژه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وحشت عربستانی ها از بازگشت کریمی

علی کریمی

خبر دعوت علی کریمی به تیم ملی برای جدال با عربستان باعث وحشت رسانه های عربی حوزه خلیج فارس به ویژه خبرنگاران و مفسران عربستانی شده است.

شماره 8، علی کریمی

البته این ترس کاملاً طبیعی است زیرا بدون شک استفاده از علی کریمی علاوه بر مسائل فنی، به لحاظ روانی هم باعث افزایش روحیه بازیکنان کشورمان و تخریب روحی عربستانی ها می شود و آنها با ترس بیشتری وارد ورزشگاه آزادی می شوند.

در همین ارتباط جالب است بدانید تلویزیون کشور عربستان دوشنبه شب به طور مفصل مسئله دعوت کریمی به تیم ملی را مورد بررسی قرار داد.

در این برنامه که دقایقی قبل از شروع برنامه نود از شبکه ورزشی ART پخش شد، مفسر عربستانی با اشاره به بازگشت علی کریمی به تیم ملی ایران گفت: اگرچه ایرانی ها اوضاع خوبی در میانه میدان تیم خود ندارند و بازگشت کریمی هم نمی تواند باعث حل تمام مشکلات آنها شود ولی نباید کتمان کنیم که کریمی قدرت حریف را افزایش می دهد و می تواند کار را به گونه ای پیش ببرد که تماشاگران با اشتیاق بیشتری به تشویق ایران پرداخته و بازیکنان ما را در داخل زمین به شکلی جادو کنند.

علی کریمی با پیراهن بایرن در آزادی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشواری بازی روز هشتم فروردین اضافه کرد: هافبک پیشین تیم بایرن مونیخ آلمان از روزهاهی اوج خود فاصله گرفته اما قطعاً توانایی هایش بیشتر از نفراتی همچون مجید غلام نژاد و حتی مسعود شجاعی خواهد بود.

این مفسر عربستانی اضافه کرد: بنابراین "پسیرو" باید از همین حالا فکری برای مهار وی کند چون در غیر این صورت قطعاً بر مشکلاتمان در تهران افزوده شده و می تواند روزهای تلخی را برای فوتبال عربستان رقم بزند.

منبع: البرز ورزشی، تنظیم: ا.م.ملکی