تبیان، دستیار زندگی
جوان تیم ملی است هاشمیان: آلمان با تمام قوا به ایران آمده است علی دایی گفت: بازی با آلمان یكی از مهم‌ترین بازی‌هایی است كه طی سی سال اخیر در كشور ایران برگزار شده و من از تمام زحمات مسوولین فدراسیون فوتبال برای ترتیب دادن ای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی: این دیدار فرصت خوبی برای بازیكنان جوان تیم ملی است

هاشمیان: آلمان با تمام قوا به ایران آمده است


علی دایی گفت: بازی با آلمان یكی از مهم‌ترین بازی‌هایی است كه طی سی سال اخیر در كشور ایران برگزار شده و من از تمام زحمات مسوولین فدراسیون فوتبال برای ترتیب دادن این مسابقه بسیار متشكرم.

دایی در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی، گفت: این دیدار می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای جوانان تیم ملی باشد و انشاالله نتیجه‌ی خوبی را در بازی روز شنبه به دست خواهیم آورد.

وی كه در بازی روی نیمكت می‌نشیند افزود: من در كنار یكصد هزار تماشاگر استادیوم آزادی از صمیم قلب برای موفقیت تیم ملی فوتبال كشورمان در بازی دعا كرده و آنها را تشویق می‌كنم.

وحید هاشمیان نیز گفت: آلمان بازی مقدماتی ندارد و به همین خاطر تمام بازی‌های دوستانه برای مربیان این تیم اهمیت دارند. آلمان با تمام قوا آمده و من فكر می‌كنم كه این دیدار یك تجربه‌ی خیلی خوب برای جوانان تیم خواهد بود. اگر بتوانیم نتیجه‌ی لازم را به دست آوریم پیشرفت فوتبال ما را نشان می‌دهد و اگر نتیجه‌ی لازم را نتوانیم كسب كنیم باز تجربه‌ی خوبی برای ما خواهد بود.

وی در خصوص رابطه‌ی نتیجه‌ی بازی با آلمان و رابطه‌ی آن با موقعیت وی در بایرن مونیخ گفت: من تازه به بایرن مونیخ آمده‌ام، رقابت سختی در بایرن وجود دارد و من نیز زمان كافی برای به دست آوردن جایگاه مناسب را در این تیم دارم. پیزارو و سانتا كروز چند سالی است در این تیم بازی كرده‌اند ولی این مشكل هنوز برای آنها پابرجاست.

گل محمدی: به اهداف خیرخواهانه این بازی نیز توجه كنیم

مهدوی كیا: با تلاش بازیكنان و حمایت تماشاگران نتیجه‌لازم را به دست می‌آوریم


كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان در بازی روز شنبه برابر آلمان گفت: تمام صحبت‌های رسانه‌ها و مجامع ورزشی به نكات فنی این دیدار محدود شده اما باید به اهداف خیرخواهانه و شعار بم زنده است نیز توجه كنیم.

یحیی گل محمدی جمع خبرنگاران داخلی و خارجی در هتل لاله، گفت: مهم‌ترین پیام این بازی را بازماندگان و مردم بم به ما داده‌اند كه به ما آموختند شكیبایی مهم‌ترین درس زندگی است.

گل محمدی در رابطه با كاپیتانی این دیدار افزود: مساله‌ی كاپیتانی موضوعی حل شده است و هر چه كادر فنی تصمیم بگیرد همان خواهد بود. رفاقت ما رمز موفقیت ماست.

مهدی مهدوی‌كیا نیز در این نشست گفت: دیدار با آلمان یكی از مهم‌ترین بازی‌هایی است كه تیم ملی كشورمان انجام خواهد داد ولی همه صحبت از پیروزی در این دیدار می‌كنند.

وی افزود: باید سابقه‌ی فوتبال آلمان و اختلاف بین فوتبال ایران و اروپا را در نظر بگیریم. اما با تلاش بچه‌ها و حمایت صد هزار نفر نتیجه‌ی لازم را به دست خواهیم آورد.

مهدوی كیا ادامه داد: ما در جام جهانی 98 بازی خوبی را در برابر آلمان انجام دادیم ولی فردا كار بسیار سختی را داریم. چون آلمان تیم بسیار قوی است. همانقدر كه تیم ما جوان است تیم آنها هم جوان است.

بازیكن تیم هامبورگ افزود: این بازی انعكاس فوق‌العاده‌آی در مطبوعات آلمان داشته اما سابقه‌ای كه فوتبال آلمان در برابر تیم‌های غرب آسیا داشته كمی نگران كننده است. ولی دراین بازی سطح فوتبال خودمان را به آنها نشان خواهیم داد.