تبیان، دستیار زندگی
بازگشت جادوگر به تیم ملی و حضور شماره 8 دوست داشتنی .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جذاب ترین خبر ها در هفته گذشته

علی کریمی و علی دایی

بازگشت کریمی به تیم ملی

بازگشت جادوگر به تیم ملی و حضور شماره 8 دوست داشتنی برابر عربستان باعث خوشحالی فوتبالدوستان شد.

علی کریمی که بنا به دلایل مختلف مدتها از تیم ملی کنار گذاشته شده بود بار دیگر با درخشش خیره کننده خود در تیم پرسپولیس تمام مسئولان را مجاب کرد تا او را برای حضور در تیم ملی فرا بخوانند تا با حضور وی و حمایت 100 هزار تماشاگر بار دیگر با عبور از تیم فوتبال عربستان برای دومین بار پیاپی راه صعود خود به جام جهانی را هموار کنیم.

قهرمانی لیگ برتر والیبال به روز آخر کشید

تیم والیبال پیکان

شاگردان مصطفی کارخانه با پیروزی برابر بیم مازنداران توانستند یک هفته قبل از اتمام لیگ برتر قهرمانی خود را جشن بگیرند هر چند قهرمانی آنها هنوز کاملا مسجل نشده است.

شنیده ها حاکی است که تیم والیبال سایپا در صورت پیروزی برابر پیکان با اختلاف 50 امتیاز در گیم ها می تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

از سوی دیگر طبق هماهنگی های انجام شده از سوی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در همین جهت هر دو تیم توانسته اند جواز حضور در رقابتهای آسیایی را داشته باشند.

روز های حساس لیگ برتر

دیدار ذوب آهن - استقلال

با فرارسیدن هفته های پایانی لیگ برتر تیم ها در تلاش هستند تا رتبه های خود را در لیگ برتر بهبود ببخشند.

این رقابت در بین تیم های اصفهانی و تهرانی با حساسیت بیشتری دنبال می شود و دو تیم استقلال و ذو آهن به دنبال قهرمانی و پر سپولیس و سپاهان به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند هر چند نباید از کنار تیم های مس کرمان و صبای قم نیز به راحتی گذشت.

در میان فانوس به دستان تیم های پیام، برق، داماش استقلال اهواز و پاس همدان در تلاش هستند تا خود را از منطقه خطر دور کنند. به هر حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در انتهای لیگ خواهد افتاد.

کار سخت جوانان بسکتبالیست در جام جهانی

جوانان بسکتبالیست در اندیشه صعود

تیم‌ بسکتبال جوانان ایران در نهمین دوره رقابت‌های بسكتبال قهرمانی جوانان جهان در گروه B و با تیم های آمریكا، فرانسه و مصر همگروه شد.

جوانان بسکتبالیت ایرانی با تیم های دوم(آمریکا) و تیم سوم (فرانسه) همگروه شده است و کار بسیار سختی را برای صعود در این رقابتها در پیش رو دارد.

تنظیم : رضا سیگاری