تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود در سال 87 روز 24 اسفند ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنیا آخرین حریف ایران درسال87

تیم ملی کنیا

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود در سال 87 روز 24 اسفند ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال کنیا خواهد رفت تا خود را برای دیدار روز هشتم فرودین برابر عربستان آماده کند.

ایران، کره جنوبی

به نقل از مهر، پیشنهاد برگزاری این دیدار تدارکاتی در سفر اخیر دکتر محمود احمدی نژاد به شرق آفریقا از سوی مسئولان ورزش کنیا و با هدف توسعه و تقویت مناسبات ورزشی بین دو کشور مطرح و پس از رایزنی های لازم مورد موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال دو کشور قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال کنیا که در گروه دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 با تیم های موزامبیک، نیجریه و تونس همگروه است، روز22 اسفند وارد تهران خواهد شد و 24 اسفندماه با بازیکنان اصلی خود در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد رفت.

تیم کنیا که عنوان 96 رنکینگ فیفا و 27 قاره آفریقا را در اختیاردارد از بین سه گزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال برای انجام دیدار تدارکاتی انتخاب شد و مذاکرات انجام شده با دو تیم ملی فوتبال قطر و بحرین بی نتیجه ماند.

تیم ملی کنیا

تیم ملی قطر تاریخ 5 خردادماه را برای برگزاری دیدار دوستانه به فدراسیون فوتبال کشورمان پیشنهاد داده بود و فدراسیون بحرین نیز خواستار برگزاری این دیدار دوستانه در روز 29 اسفند شده بود که این دو تاریخ به دلیل نامناسب بودن زمان درخواستی با مخالفت سرمربی تیم ملی روبرو شد.

تیم ملی فوتبال ایرن که خود را برای دیدارحساس و تعیین کننده روز 8 فروردین سال آینده مقابل عربستان آماده می کند که پیش از این دیدار نیز روز 3 فروردین در دیداری تدارکاتی در خاک کویت به مصاف تیم ملی فوتبال کویت خواهد رفت.

تیم ملی در حالی در آخرین دیدار تدارکاتی خود درسال جاری مقابل کنیا قرارخواهد گرفت که دو تیم عربستان و کره جنوبی دو رقیب اصلی کشورمان برای صعود به جام جهانی تنها با برگزاری یک مسابقه تدارکاتی به استقبال دیدارهای دور برگشت خواهند رفت.

تیم ملی

کره جنوبی که روز 8 فروردین و در آغاز دیدارهای دور برگشت مقدماتی جام جهانی با قرعه استراحت روبروست در این روز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتبال عراق خواهد رفت. تیم ملی عربستان نیز پیش از رویارویی با تیم کشورمان در دیداری دوستانه با تیم ملی عراق دیدار خواهد کرد.

تنظیم: ا.م.ملکی