تبیان، دستیار زندگی
كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بعد از به ثمر رساندن گل برتری، تیم مقاومت سپاسی را دست كم گرفتیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باقری:‌مقاومت را دست كم گرفتیم

کریمی باقری

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بعد از به ثمر رساندن گل برتری، تیم مقاومت سپاسی را دست كم گرفتیم.

كریم باقری در گفتگو با فارس در مورد شکست پرسپولیس برابر مقاومت سپاسی گفت: باید در این دیدار 3 امتیاز را می‌گرفتیم اما متاسفانه باز هم دچار اتفاقات فوتبال شدیم. ما بعد از زدن گل برتری، مقاومت سپاسی را دست كم گرفتیم تا آنها در نیمه دوم به ما گل بزنند.

کریمی باقری

وی ادامه داد: نمی‌توان گفت كه ما در غیاب چند بازیكن خود به این نتیجه رسیدیم چون مصدومیت همیشه در فوتبال وجود دارد و باید با آن كنار بیاییم.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران خاطر نشان کرد: در 4 بازی آینده باید بهتر ظاهر شویم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهیم. از دست دادن سهمیه آسیایی پس از یك سال قهرمانی نمی‌تواند خوب باشد.

وی همچنین در گفتگو با پایگاه خبری AFC اظهار داشت: دیدار تیم های ایران - عربستان دیداری حساس برای هر دو تیم است و می تواند سرنوشت صعود را تا حد زیادی روشن کند که در این میان ایران این فرصت را دارد که با حضور یکصد هزار تماشاگر پیروز این دیدار باشد.

کریم باقری، مسعود شجاعی

کاپیتان 35 ساله ایران افزود: بازی برای هر دو تیم سخت است اما به نظرم فشار روی عربستان بیشتر است. این بازی برای آنها بازی مرگ و زندگی است اما ما در آزادی و در کنار 100 هزار تماشاگر خودی بازی می کنیم.

وی ادامه داد: عربستانی‌ها چاره‌ای جز بازی هجومی در تهران ندارند و باید برای پیروزی بازی کنند. این بهترین فرصت برای ماست تا به گل برسیم، البته باید هوشیار باشیم چون به هرحال آنها از قدرت‌های آسیا هستند.

باقری در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی ایران برابر تیم عربستان هرسه امتیاز را کسب و راه صعود به جام جهانی آفریقای جنوبی را هموار کند.

تنظیم:ا.م.ملکی