تبیان، دستیار زندگی
این سریال در ادامه سریال «مرد هزار چهره» است و شروع داستان با انتهای داستان قبلی است. در این سریال مسعود شصت‌چی درگیر پنج موقعیت جدید خواهد شد كه كاملا با داستان قبلی متفاوت است و مخاطب درگیر داستانی جدید خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین عكس‌ها از «مرد دوهزارچهره»

مهران مدیری

مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «مرد دوهزار چهره» معتقد است «مهران مدیری» شیوه كار خود را به خوبی بلد است و در ساخت سریال جدید خود به سمت حاشیه نمی‌رود.

عبدالرضا شهباززاده در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره مجموعه «مرد دوهزار چهره» به كارگردانی «مهران مدیری» كه در ایام نوروز از شبكه سه سیما پخش خواهد شد، گفت: این سریال در ادامه سریال «مرد هزار چهره» است و شروع داستان با انتهای داستان قبلی است.

وی افزود: در این سریال مسعود شصت‌چی درگیر پنج موقعیت جدید خواهد شد كه كاملا با داستان قبلی متفاوت است و مخاطب درگیر داستانی جدید خواهد شد.

در مملكت ما هر كار طنزی كه ساخته شود، حرف و حدیث‌های خود را دارد و ما هرقدر هم كه مواظبت كنیم كه خطایی نداشته باشیم، باز هم عده‌ای هستند كه برای مضامین كار حاشیه درست كنند.

شهباززاده با بیان این كه ساخت «مرد دوهزار چهره» به مراتب سخت‌تر از «مرد هزار چهره» است، اظهار داشت: ما در این كار پیش تولید نداشتیم و در دل تولید كار پیش تولید نیز انجام شد. تعدد لوكیشن‌ها هم به‌ مراتب بالا بود و ما تا به‌حال 20 لوكیشن داشته‌ایم كه یكی از آنها فرودگاه امام خمینی(ره) بوده است و احتمالا در حدود ده لوكیشن دیگر نیز كار پی‌گیری خواهد شد.

مهران مدیری

وی درباره احتیاط مهران مدیری در ساخت «مرد دوهزار چهره» با وجود شایعات و سؤتفاهم‌هایی كه پیرامون «مرد هزار چهره» پیش آمد، تصریح كرد: در مملكت ما هر كار طنزی كه ساخته شود، حرف و حدیث‌های خود را دارد و ما هرقدر هم كه مواظبت كنیم كه خطایی نداشته باشیم، باز هم عده‌ای هستند كه برای مضامین كار حاشیه درست كنند.

مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «مرد دوهزار چهره» در ادامه گفت: ما در ساخت سریال در چارچوب قوانین، مقررات و اهداف صدا و سیما پیش می رویم و تلاش می‌كنیم تا حرف و حدیثی در كار پیش نیاید.

وی درباره خطوط قرمز در موقعیت‌ها و میزان نزدیك شدن سریال به این خطوط نیز اظهار داشت: مهران مدیری خطوط قرمز را می‌شناسد و این نكات را به خوبی رعایت كرده و تلاش می‌كند تا از این لحاظ مشكلی در كار پیش نیاید.

وی درباره پیشرفت كار نیز گفت: تا به حال حدود 8 قسمت از كار آماده شده و ما تلاش می‌كنیم تا تصویربرداری را تا 29 اسفندماه به پایان برسانیم. البته این كار مستلزم مهیا بودن شرایط است وگرنه كار تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت. البته طبق برنامه‌ریزی‌ها كار به مرحله روز پخش نخواهد رسید.

شهبار زاده در پایان گفت‌وگوی خود از علی رضایی جانشین تولید و افرادی كه در ساخت این سریال با مهران مدیری همكاری می‌كنند، تشكر كرد و گفت: افراد بسیاری هستند كه در پشت دوربین تلاش می‌كنند تا آثار مهران مدیری با چنین كیفیتی ساخته شوند و من به نوبه خود از همه آنها تشكر می‌كنم.

تنظیم برای تبیان : مسعودرضا عجمی