تبیان، دستیار زندگی
ایسلر را شگفت زده می كنم خوش تیپ تیم ملی این روزها شنگول ترین شاگرد برانكو است. آقا در طول تمرینات این قدر جیغ می زند كه هواداران مدام به هم می گویند:" بابا این نیكبخت چه اش شده." البته بین تماشاچیان، شنگول تر از نی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اگر جیغ می زنم برای روحیه است

نیكبخت: دایسلر را شگفت زده می كنم

خوش تیپ تیم ملی این روزها شنگول ترین شاگرد برانكو است. آقا در طول تمرینات این قدر جیغ می زند كه هواداران مدام به هم می گویند:" بابا این نیكبخت چه اش شده." البته بین تماشاچیان، شنگول تر از نیكبخت هم پیدا می شود. چون گهگاهی با داد و فریاد می زنند تو حال خوش تیپ:" چیه داد و بیداد می كنی. به جای این كارها درست تمرین كن!"

البته این ضدحال ها در مقایسه با تیكه های خداداد صفر است. چون ارباب تیكه ها( همان لقب خداداد) نیكبخت را می اندازد توی مخمصه. به هر حال این هم جزیی از فوتبال است. نیكبخت اما مثل همیشه بی خیال اینجور چیزها خیلی وقت ها با تیكه هایش فقط می چسبد به بازی با آلمان. او در این بازی نماینده خوش تیپ های تیم ملی در زمین است.

از كجا شروع كنم؟

از هر كجا دوست داشتی.

چرا سر تمرین جیغ و داد می كنی؟

همه برای روحیه است بعضی وقت ها داد و بیداد می كنم تا بچه هایی كه در تمرین خوابند از خواب بیدار بشوند.

یعنی خودت هیچ وقت خواب نیستی؟

نه بابا. من همیشه آماده ام. تو این چند روزه خیلی سر تمرینات فعال بودم. نه تنها من بلكه بقیه بچه ها هم به خاطر بازی با آلمان انگیزه خیلی زیادی دارند. بازی توپیه. هر10 سال یك بار از این اتفاق ها می افته ها.

از كجا معلوم تو تركیب باشی؟

اونو كه خدا می دونه. ولی من تو این چند روزه در تمرینات خوب ظاهر شدم. خود برانكو تصمیم می گیرد. اگه به ما احتیاج داشت كه سعی می كنیم تا آخرش در خدمت تیم باشیم.

اگر نیمكت نشین شدی چی؟

هیچی. زمین كه به آسمان نمی رسه اما فكر كنم بازی بهم برسه. چون این یك بازی دوستانه است و برانكو حتماً اكثر بازیكنانش را محك می زند.

از بازی نگفتی؟

بازی خوبی میشه. ما باید تو این مسابقه ضعف های خودمان را برطرف كنیم.

برانكو گفته اگر در این بازی ببازیم عیبی ندارد، چون دوستانه است.

راست گفته. نتیجه بازیهای دوستانه را نمی شود ملاك قرار داد. معمولاً تیم ها سعی می كنند در دیدارهای دوستانه بیشتر از قبل به نقاط ضعف و قوت خودشان پی ببرند وگرنه نتیجه اش زیاد در دستور كار نیست.

اما در آستانه بازی با قطر دیدار مقابل آلمان كمی حساس تر شده؟

نمی شود منكر این هم شد. من فكر می كنم كه بازی با آلمان حساسیتی بیشتر از خیلی بازی های رسمی دارد. با اینكه یك دیدار تداركاتی است اما دوطرف نمی خواهند دست خالی از این بازی خارج شوند. مخصوصاً ما كه میزبان هستیم و قبل از بازی با قطر یك روحیه مضاعف باید به تیم تزریق شود.

حالا بازی قطر مهم تر است یا آلمان؟

بابا قطر. این بازی خیلی برای ما حیاتی است چون در صورت شكست ممكن است نتوانیم به دور بعد مقدماتی جام جهانی راه پیدا كنیم.

برگردیم به بازی با آلمان. شاید در جدال تن به تن، تو بیشتر در برابر سباستین دایسلر قرار بگیری. نظر خودت در این باره چیست؟

این حرف را ول كن بچسب به خودبازی. اصلاً برایم مهم نیست كه در این دیدار برابر چه كسی قرار می گیرم. هدف این است كه بیشتر به تیم كمك كنم.

اما شاید دایسلر نگذارد تو به تیم كمك كنی؟!

گفتم كه نباید زیاد به این حرف ها توجه كرد. با این حال فكر می كنم مقابل دایسلر مشكلی نداشته باشم. من بارها مقابل بازیكنان بزرگ بازی كرده ام و همین مسأله مرا با تجربه كرده. می بینید چطور متعجب اش می كنم.

این آلمان را نباید زیاد بزرگ كرد. خدایی اش بچه ها تلاش كنند بدجور می بریمشان.