تبیان، دستیار زندگی
سوبل؛ درخشش فابیو برزیلی تازه وارد تمرین تیم فوتبال پیروزی عصر سه شنبه در ورزشگاه كارگران با شركت 28 بازیكن برگزار شد. در این تمرین كه ساعت 16 آغاز شد، 28 بازیكن زیر نظر سوبل و علی پروین كه از روی سكوهای ورزشگاه نظاره‌گر تم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرین تیم پیروزی زیر نظر سوبل؛

درخشش فابیو برزیلی تازه وارد

تمرین تیم فوتبال پیروزی عصر سه شنبه در ورزشگاه كارگران با شركت 28 بازیكن برگزار شد.

در این تمرین كه ساعت 16 آغاز شد، 28 بازیكن زیر نظر سوبل و علی پروین كه از روی سكوهای ورزشگاه نظاره‌گر تمرین بود، برگزار شد.

در تمرین همه‌ی بازیكنان به غیر از سامبا جوجی كه به علت مصدومیت و یحیی گل محمدی و جواد كاظمیان به علت حضور در تمرینات تیم ملی غایب بودند، سایر بازیكنان زیر نظر سوبل تمرین كردند.

گفتنی است، در تمرین ، امامی فر و صالح پور به طور جداگانه مشغول تمرین با پزشك تیم بودند و دروازه‌بان‌های تیم نیز با وحید قلیچ تمرین كردند.

در تمرین یك بازیكن 29 ساله برزیلی به نام فابیو آگوستو جاستینو كه به تازگی از باشگاه گرمیو و با تایید و هماهنگی خطیب، مدیرعامل باشگاه پیروزی به تیم پیروزی ملحق شده، با نمایش عالی خود و زدن سه گل، از چهار گل تیم سبز، چشمه‌هایی از فوتبال ناب برزیلی را به نمایش گذاشت.

شایان ذكر است پس از حركات كششی و كار با توپ به مدت 40 دقیقه، بازیكنان به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند و در نیمه‌ی زمین با چهار دروازه كه در گوشه‌ها برپا شده بود، به مسابقه‌ی فوتبال پرداختند.

در این بازی سهراب انتظاری و قباغلو هر كدام دو گل و فرزین مترجم سوبل با تك گل خود باعث برتری تیم قرمز شدند. در هنگام بازی كریم باقری دچار مصدومیت از ناحیه‌ی پا شد و تا دو روز نمی‌تواند با تیم پیروزی تمرین كند.

شوت‌ از راه دور یكی دیگر از برنامه‌ی تمریم بازیكنان بود.

در ادامه فوتبال درون تمرینی برگزار شد كه با گلزنی فابیو برزیلی و ابراهیم اسدی، تیم سبز چهار بر صفر تیم قرمز را از پیش رو برداشت.

گفتنی است سامبا جوجی نیز سه روز در تمرینات پرسپولیس شركت نخواهد كرد.

تمرینات پیروزی از روز جمعه به مدت سه روز تعطیل است و از روز دوشنبه صبح دوباره از سر گرفته خواهد شد.