تبیان، دستیار زندگی
ی؛ علی كریمی به جمع ملی‌پوشان پیوست ششمین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال كشورمان در حالی عصر سه شنبه در محل كمپ تیم‌های ملی برگزار شد كه علی كریمی نخستین لژیونری بود كه در اردوی تیم ملی حضور یافت. در این تمرین كه به مدت 90 د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انجام ششمین مرحله از تمرینات تیم ملی؛

علی كریمی به جمع ملی‌پوشان پیوست

ششمین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال كشورمان در حالی عصر سه شنبه در محل كمپ تیم‌های ملی برگزار شد كه علی كریمی نخستین لژیونری بود كه در اردوی تیم ملی حضور یافت.

در این تمرین كه به مدت 90 دقیقه طول كشید ابتدا بازیكنان زیر نظر حسین فركی به تمرینات كششی و گرم كردن پرداختند و سپس كار با توپ، پاس تك ضرب، ‌مرور كارهای تاكتیكی، شوت به دروازه و بازی درون تیمی از دیگر برنامه‌های تمرین تیم ملی را تشكیل می‌داد.

از نكات قابل توجه تمرین حضور خبرنگاران شبكه‌های مختلف آلمان از جمله( زد دی اف ) بود كه با سرمربی تیم كشورمان و علی كریمی گفت‌وگوهایی را انجام دادند.

از دیگر نكات جالب توجه تمرین حضور پرتعداد تماشاگران نسبت به روزهای قبل بود.

جواد كاظمیان كه در دیدار هفته گذشته تیم پرسپولیس مصدوم شده بود به دویدن دور زمین پرداخت و به گفته دكتر خانلری، وی می‌تواند در دیدار تیم ملی كشورمان در برابر قطر به میدان رود.

در بازی درون تیمی بازیكنان به دو تیم آبی و سبز تقسیم شدند. در تركیب سبز بازیكنانی چون سید مهدی رحمتی، یحیی گل محمدی، كاملی‌مفرد، ناجی بداوی، خداداد عزیزی، ایمان مبعلی، علیرضا نیكبخت واحدی، جواد نكونام، رضا عنایتی، علی كریمی و آرش برهانی بازی كردند.

برای تیم آبی نیز حسن رودباریان، شجاعی، امیرآبادی، فرزاد مجیدی ، ستار زارع، سید مهدی علوی، رسول خطیبی، ابراهیم میرزاپور، محمد نصرتی، مهرزاد معدنچی حضور داشتند كه میرزاپور نقش مهاجم را بازی می‌كرد. بازی تمرینی ملی پوشان با حساب 4 بر 4 به پایان رسید. برای تیم سبز علی كریمی 2 گل، خداداد عزیزی و عنایتی هر كدام یك گل و برای تیم آبی ابراهیم میرزاپور 2 گل، رسول خطیبی و شجاعی گلزنی كردند.

گفتنی است در حین بازی، رسول خطیبی از ناحیه زانوی پای سمت راست مصدوم شد. به گفته پزشكان تیم، عضله‌ی زانوی پای وی كشیده شده است و آسیب‌دیدگی نگران كننده‌ای نیست.