تبیان، دستیار زندگی
انسان امروز به این باور رسیده است که مکاتب بشری با همه کب‌کبه و زرق و برق تجربی‌اش پاسخگوی نیازهای معنوی انسان نمی‌باشند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاریخچه، ماهیت و سرانجام جن

جن

انسان امروز به این باور رسیده است که مکاتب بشری با همه کب‌کبه و زرق و برق تجربی‌اش پاسخگوی نیازهای معنوی انسان نمی‌باشند فلذا چند دهه‌ای است انسان‌های مرفه‌زده غربی و شرقی از یکسو و مستضعفین و محرومین از سوی دیگر رو به سوی معنویت آورده و حقیقت را جستجو می‌نماد و از دنیای تاریک، فاسد و آلوده ی به همه ی ظلم ها و جنایتها گریزان است. از آنجا که یک حق در عالم بیشتر وجود ندارد و آن هم ذات مقدس باریتعالی و دین مبین اوست خداوند نیز تکلیف بشر را با فرستادن پیامبران الهی روشن نموده که حضرت محمد (ص) آخرین پیامبر، قرآنش آخرین کتاب و اسلامش آخرین دین و راه و رسم زندگی است. این حقیقت را انسان امروز دریافته و درحال هجوم به سوی اوست و به همین خاطر گروه گروه از انسان های آزادی خواه و حقیقت طلب در سراسر دنیا درحال گرویدن به دین مبین اسلام می‌باشند.

از آنجا كه انسان همواره در هراس از آینده و ناتوانی در مقابله با عوارض طبیعی مانند تاسونومی، زلزله و بسیاری دیگر از این قبیل بوده‌است. لذا تا دستیابی به حقیقت عالم و آرامش در معنویت قرب الهی همواره آســـــــیب‌پذیر قابل انحراف می‌باشد و این همان چیزی است كه استكبار به شدت از آن بهره می‌برد و ترویج شیطان‌پرستی، جادوگری، خرافه‌پرستی و رمالی همان ابزارهایی است كه او را به مقصد می‌رساند.

بر این اساس، هیئت علمی شركت رایان طلیعه بر اساس یک مجموعه تحقیقات و پژوهش به این نتیجه رسیده است كه در حد توان با بیان حقیقت و با بهره‌گیری از منابع غنی اسلامی اعم از آیات و روایات و ... به مقابله با این ترفند جدید شوم شیطان و خرافه‌پرستی برخیزد و در حد تكلیف به ترویج و اعتلای دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) بپردازد. تولید لوح فشرده شیطان شناسی و جن شناسی و همچنین تدوین و چاپ و انتشار کتاب های سایه های خورشید و سایه نشینان با این هدف تهیه و تدوین گردیده‌است.

نرم افزار و کتاب سایه های خورشید را قبلا به شما کاربران عزیز معرفی کرده بودیم. حال نرم افزار جامع جن شناسی را به شما معرفی می نمایید تا ماهیت جن برای شما عزیزان آشکار گردد.

این لوح فشرده محصول دو سال مطالعه و بررسی است برای مقابله با خرافه‌پرستی و رمالی که با بهره‌گیری از منابع غنی دینی و علمی تولید گردیده و استفاده از فن‌آوری نوین رایانه‌ای، مستندات تصویری و متنی فضای جذاب و متنوعی را در این نرم افزارفراهم آورده است.

بخش؛ سایه نشینان

به ارائه کلیات بحث جن‌شناسی، تعاریف، ماهیت، تاریخچه، سرانجام جن، حیطه زندگی، اعتقادات، اخلاق و رفتار، روابط جنیان، خرافات و انحرافات، خرافه پرستی و رمالی در شکل سیاسی و اجتماعی از جمله مباحثی است که در این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این بخش از CD بصورت کتاب جداگانه‌ای با عنوان سایه نشینان توسط انتشارات طلیعه كوثر وابسته به همین شرکت‌به چاپ رسیده است.

بخش؛ آیات و روایات

موضوع جن در آیات صریح و مصداقی قرآن کریم، روایات ائمه‌معصومین(ع)، و معارف دینی و تفاسیر بطور جدی مورد کنکاش قرار گرفته که مطالب مربوطه گردآوری شده و بانک اطلاعاتی بسیار متنوع ونسبتاً کاملی را برای محققین و علاقمندان فراهم ساخته است

بخش؛ آثار مکتوب

محصول این بخش حجم قابل توجهی مقاله و ویژه‌نمایه است که خواندنی است.

بخش؛ صوتی و تصویری

بررسی فیلم‌ها، بازی‌های کامپیوتری، تصاویر و سایت‌های اینترنتی موضوع مورد بحث این بخش می‌باشد که با نگاهی روانشناختی و تحلیلی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

جهت خرید سی دی جن شناسی کلیک نمایید.

تنظیم برای تبیان: پایدار


جهت خرید نرم افزارهای اسلامی کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چند رسانه ای کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای سخنرانی فرهیختگان کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای نوای دل کلیک نمایید.