تبیان، دستیار زندگی
تام واگانر، مدیرعامل باشگاه داکوتاویزاردز ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره حامد حدادی به رقابتهای لیگ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حدادی سلاح موثر داکوتا

حدادی سلاح موثر داکوتا

تام واگانر، مدیرعامل باشگاه داکوتاویزاردز ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره حامد حدادی به رقابتهای لیگ D (لیگ توسعه‌ای بسکتبال آمریکا) از این بازیکن به عنوان سلاحی موثر در سیستم تهاجمی تیم بسکتبال این باشگاه یاد کرد.

بازیکن 2 متر و 18 سانتیمتری بسکتبال کشورمان به عنوان اولین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا 2 هفته قبل و برای دومین‌بار به رقابتهای لیگ D  بازگردانده شد.

به نقل از مهر، حدادی که در حال حاضر تنها لژیونر بسکتبال ایران محسوب می‌شود، پس از پایان بازیهای المپیک 2008 پکن موفق به انعقاد قرار داد با تیم ممفیس گریزلیز و پیوستن به NBA شده بود اما این بازیکن در تاریخ 24 نوامبر(4 آذرماه) پس از گذشت 12 هفته ابتدایی رقابتهای کنفرانس غرب و به خاطر اینکه حتی در یک  دیدارهم فرصت بازی کردن پیدا نکرده بود

حدادی باز هم در داکوتا

به تیم داکوتا ویزاردز در مسابقات لیگ D (لیگ توسعه‌ای بسکتبال آمریکا) واگذار شد تا حداقل آمادگی خود را با حضور در ترکیب این تیم حفظ کند.

حدادی 30 دسامبر (10 دیماه) و با تجربه‌ای که از 11 بازی انجام شده برای تیم داکوتا کسب کرده بود دوباره به تیم ممفیس نقل مکان کرد.

البته حامد حدادی بازهم در تیم ممفیس گریزلیز زیاد دوام نیاورد وبازهم مجبور شد برای ارتقای سطح فنی خود به بیسمارک سفر کند تا در کنار هم تیمی های سابقش در داکوتا قرار گیرد، انتقالی که  مدیرعامل باشگاه "داکوتا ویزاردز" از آن به عنوان فاکتوری هیجان آور برای تیمش یاد کرد.

گفتگویی مدیرعامل باشگاه "داکوتا ویزاردز" در خصوص حامد حدادی را در زیر بخوانید:

* در ابتدا نظرتان را درباره بازگشت حدادی به رقابتهای لیگ D بیان کنید:

- ما از اینکه حامد را در بیسمارک می‌بینیم واقعا هیجان زده‌ایم. از مسئولان باشگاه ممفیس گریزلیز شنیده‌ایم که نسبت به گذشته بازیکن بهتری شده و شخصیت متفاوتی پیدا کرده است. فکر می‌کنم او نسبت به اوایل فصل پیشرفت داشته چرا که رفته رفته با حضور در رقابتهای لیگ حرفه‌ای آمریکا (NBA) هماهنگ می‌شود.

* فکر می‌کنید حدادی توانایی حضور در رقابتهای NBA را دارد؟

- در اینکه او در حد و اندازه‌های بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکاست تردید نکنید اما مسئله اصلی به هماهنگی سبک بازی این بازیکن با رقابتهای فوق بازمی‌گردد. گریزلیز بتازگی مربی خود را تغییر داده که این موضوع کار حامد را دشوار کرده  بود. این بازیکن برای اینکه بتواند جای ثابتی در ترکیب ممفیس پیدا کند، نیازمند این است که یاد بگیرد چطور در این سطح

(NBA) به بازی بپردازد.

حامد به بازی کردن نیاز دارد

* به نظر شما در داکوتا این فرصت در اختیار او گذاشته می شود؟

- به نظر من داکوتا و در کل رقابتهای لیگ D به حامد فرصت می‌دهد تا روند ثابتی پیدا کند و برای ادامه دوران بازیگری‌اش در رقابتهای NBA آماده شود.

* در پایان چه آینده‌ای را برای "حامد حدادی" متصور هستید؟

- حامد به بازی کردن نیاز دارد تا از شکل اصلی خود خارج نشود و این فرصتی است که لیگ D در اختیار او می‌گذارد. حامد علاقه فراوانی برای یادگیری و بهتر شدن دارد. با این وضعیت و با تمرین و تلاشی که من روزانه از این بازیکن می‌بینم، فکر می‌کنم آینده روشنی در انتظار وی باشد.

                                                                                                                                   تنظیم و تدوین: ایمان پناهی