تبیان، دستیار زندگی
اگرچه، هنوز دو هفته به پایان سال 87 و فرارسیدن سال 88 باقیمانده است ولی همه از الان و حتی از پیشتر خرید سال نو را شروع کرده اند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عیدی اینترنتی!

سال نو

اگرچه، هنوز دو هفته به پایان سال 87 و فرارسیدن سال 88 باقیمانده است ولی همه از الان و حتی از پیشتر خرید سال نو و تهیه و تدارکات فرا رسیدن سال جدید را شروع کرده اند.

چه شوری بین مردمه. یکی برنامه مسافرت ریخته، به دنبال تهیه بلیط سفره. یکی می خواهد با خودرو خودش به سفر بره، باید بده سرویس و تعمیرگاه. یکی مهمون داره، داره تدارکات پذیرایی از مهمونها را فراهم می کنه. یکی به فکر خرید کیف و کفش و لباسه. بعضی ها هم که به عیدی دادن و عیدی گرفتن اعتقاد دارن، قصد تهیه عیدی رو برای عزیزانشون دارند. البته برخی عیدی رو نقدا ًحساب می کنند و به خاطر برکت، مبلغ مورد نظرشون را لای قرآن مجید می ذارن و به عزیزشون می دن. برخی هم با تهیه یک کادوی خوشگل دل عزیزشون رو شاد می کنند.

اما اونهایی که قصد خریدن کادو را برای عیدی دادن دارند، باید در نظر داشته باشند که دیگه وقتی نمونده، ترافیک و شلوغی خیابون ها هم که بیداد می کنه.

اما فروشگاه اینترنتی تبیان با محصولات متفاوتی که داره بهتون پیشنهاد می کنه که از بین این محصــــولات یکی رو انتخاب کنید تا بدون اینکه مجبور باشید که وقتتون رو هدر بدهید، عیدی مورد نظرتون رو بخرید.همکاران من سفارش شما را بررسی کرده، در اسرع وقت برای شما ارسال می نمایند.

فروشگاه اینترنتی تبیان پیشاپیش سال نو را به شما کاربران عزیز تبریک می گوید و  بهترین ساعات و موفقیت ها را در سال جدید برایتان آرزومندیم.

ضمنا محصولات پیشنهادی ما از قرار زیر هستند:

جهت خرید قاب و تابلو کلیک نمایید.

جهت خرید فلش مموری کلیک نمایید.

جهت خرید کتاب در موضوعات مختلف کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چندرسانه ای کلیک نمایید.


تنظیم برای تبیان: پایدار