تبیان، دستیار زندگی
کارشناس امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی ساری: مساجد ساری پذیرای مسافران نوروزی می باشند. حجت الاسلام هاشمی نژاد کارشناس امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی ساری در اولین جلسه ستادتسهیلات نوروزی شهرستان ساری که صبح روز یکشنبه مورخه 4 اسفند87 در فرمانداری ساری.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مساجد ساری پذیرای مسافران نوروزی می باشند

مسجد جامع ساری

کارشناس امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی ساری: مساجد ساری پذیرای مسافران نوروزی می باشند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد کارشناس امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی ساری در اولین جلسه ستادتسهیلات نوروزی شهرستان ساری که صبح روز یکشنبه مورخه 4 اسفند87 در فرمانداری ساری تشکیل شده بود با اعلام این مطلب گفت: مساجد ساری پذیرای مسافران نوروزی می باشند.

در این جلسه ابتدا فرماندار ساری در سخنانی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن 28صفر و قدردانی از اعضای ستاد برگزاری مراسم سیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر جهت انجام کارها و پروژه ها عزم ملی و پشتکار جمعی باشد مطمئناً کار به نحو احسن وشایسته و مطلوب پیش میرود. وما در سال جدیدی که در پیش داریم با خیل گسترده مسافران و مهمانان نوروزی مواجه هستیم که پتانسیلها و ظرفیتهایی چون جنگل و دریا که دو موهبت الهی و سرمایه ملی است باعث جذب گردشگر و مسافر می شود و جا دارد مسولین فرهنگی با عنایت به اینکه استان ولایت مدار مازندران و علوی از تهاجم و اشاعه فرهنگی مصون باشد باید کارهای فرهنگی ارائه شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام هاشمی نژادکارشناس امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی ساری در سخنانی گفت: ما با هماهنگی کلیه هیئات امنا پذیرای مهمانان هستیم و هرساله جهت تغذیه فکری مسافرین نوروزی بروشورهای تبلیغاتی تحت عنوان توصیه های اخلاقی تهیه ودر ترمینالها توزیع نموده، وپارچه های تبلیغاتی نیز نصب می گردد.

روابط عمومی موسسه تبیان