تبیان، دستیار زندگی
به دنبال حوادثی که در دیدار صبای قم و راه آهن شهرری رخ داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فیروز کریمی را....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محکومیت مجدد فیروز کریمی

فیروز کریمی

به دنبال حوادثی که در دیدار صبای قم و راه آهن شهرری رخ داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فیروز کریمی را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

به نقل از مهر، در دقایق تلف شده دیدار تیم‌های صبای قم و راه آهن شهرری، رحیم رحیمی مقدم به سود تیم راه آهن اعلام ضربه پنالتی کرد اما به دستور فیروز کریمی سرمربی صبای قم، دروازه بان این تیم از ایستادن درون دروازه خودداری کرد. در پی بروز این اتفاقات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از استماع اظهارات فیروز کریمی وی را به دلیل اعتراض به تصمیم داور با کردار و گفتار خود به توبیخ کتبی، درج در پرونده و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ذوب آهن، ابومسلم، اولروم

این کمیته همچنین با توجه به حوادث دیدار تیم‌های داماش گیلان و ابومسلم مشهد و توهین تماشاگران منتسب به تیم داماش به داور و کمیته داوران، این باشگاه گیلانی را به توبیخ کتبی و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین"عبدالجبار مومونی" بازیکن تیم فوتبال ابومسلم به دلیل اعتراض، فحاشی و حمله به داور سه جلسه محروم و به مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه "مصطفی حاجتی" بازیکن تیم داماش گیلان به دلیل حمله، هل دادن و اعتراض‌های مکرر به داور مسابقه به سه جلسه محرومیت و مبلغ پنج میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی در حکم دیگری محمد غلامی بازیکن تیم پاس همدان را به دلیل فحاشی و بکاربردن الفاظ رکیک نسبت به بازیکن تیم خود در دیدار با فولاد خوزستان به دو جلسه محرومیت و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تنظیم: ا.م.ملکی