تبیان، دستیار زندگی
«شون پن» بازیگر اسكارى هالیوود در حال مذاكرات نهایى براى پیوستن به پروژه سینمایى «شكار» با موضوع فعالیت هاى جاسوسى «سى.آى.اى» است. این فیلم به زندگى «والرى پالم ویلسون» مامور زبده (CIA) خواهد پرداخت. موفقیت «شون پن» با فیلم «میلك» در اسكار ۲۰۰۹ مسلما تاث
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شون پن در سینمایی جاسوسی «شكار»

شون پن

«شون پن» به پروژه سینمایى جاسوسى «شكار» مى پیوندد

«شون پن» بازیگر اسكارى هالیوود در حال مذاكرات نهایى براى پیوستن به پروژه سینمایى «شكار» با موضوع فعالیت هاى جاسوسى «سى.آى.اى» است. این فیلم به زندگى «والرى پالم ویلسون» مامور زبده (CIA) خواهد پرداخت.

این فیلم به زندگى «والرى پالم ویلسون» مامور زبده (CIA) خواهد پرداخت.

موفقیت «شون پن» با فیلم «میلك» در اسكار ۲۰۰۹ مسلما تاثیر بسزایى در انعقاد قرار داد هاى بازیگرى او از این پس خواهد داشت. احتمال حضور «نوامى واتس» در نقش همكار ویلسون در این فیلم وجود دارد. والرى پالم همسر « جوزف ویلسون » از دیپلماتهاى با سابقه آمریكا و از منتقدان اصلى «جرج بوش» است و پس از آنكه ویلسون اطلاعاتى را درباره اشتباه بودن مدارك ارائه شده از سوى كاخ سفید براى حمله به عراق منتشر كرد به طرزى مشكوك هویتش افشا شد.

فیلم «شكار» به سیاست هاى جنگ طلبانه بوش در عراق و انبوه سلاح هاى جنگى وارد شده به این منطقه نیز اشاره خواهد داشت.

فیلم «شكار» به سیاست هاى جنگ طلبانه بوش در عراق و انبوه سلاح هاى جنگى وارد شده به این منطقه نیز اشاره خواهد داشت. پالم ویلسون در سال ۲۰۰۵ سازمان جاسوسى سى.ان. اى را ترك كرده و زندگى جدیدى را آغاز كرده است. هنوز كارگردان پروژه سینمایى «شكار» اعلام نشده  است.

منبع : ابرار

تنظیم برای تبیان : مسعود رضا عجمی