تبیان، دستیار زندگی
وزی: سو تفاهم بین پروین و سوبل رفع شده است پروین به دلیل علاقه شدید به پرسپولیس عكس‌العمل نشان داد سخنگوی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) از رفع سو تفاهمات موجود بین علی پروین و راینر سوبل خبر داد. جعفر كاشانی اظهار كرد: طی صحبتهایی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سخنگوی باشگاه پیروزی:

سو تفاهم بین پروین و سوبل رفع شده است

پروین به دلیل علاقه شدید به پرسپولیس عكس‌العمل نشان داد

سخنگوی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) از رفع سو تفاهمات موجود بین علی پروین و راینر سوبل خبر داد.

جعفر كاشانی اظهار كرد: طی صحبتهایی كه با علی پروین داشتم كلیه‌ی سو تفاهمات موجود رفع شده است و سوبل همچنان در كنار علی پروین فعالیتش را به عنوان سرمربی تیم ادامه خواهد داد.

وی افزود: پروین به دلیل علاقه‌ی فراوانی كه به تیم پیروزی دارد نسبت به شكست اخیر این تیم عكس‌العمل شدیدی نشان داده است. این عمل نمی‌تواند دلیلی برای بروز اختلاف در كارد فنی تیم پیروزی باشد.

كاشانی با بیان این كه سوبل برای رسیدن به شرایط ایده‌ال نیازمند گذر زمان است اظهار كرد: مربیان خارجی فرهنگی متفاوت با فرهنگ ایرانیان دارند. سوبل برای این كه بتواند با تیم پیروزی هماهنگ شود و تجربیات خود را به بازیكنان منتقل كند نیازمند زمان است. ما نیز این زمان را به وی خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه پیروزی با تاكید بر همكاری كلیه‌ی اعضای هیات مدیره برای دستیابی به باشگاهی منسجم و هماهنگ خاطرنشان كرد: كلیه‌ی دوستداران باشگاه پیروزی باید بدون در نظر گرفتن منیت‌ها برای رشد و تعالی تیم پرسپولیس تلاش كنند.

وی افزود: تیم پیروزی شكل گرفته و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از این پس باید برنامه‌ریزی‌های آینده را موفق‌آمیز پیش بردكه در این مسیر لازم است كلیه‌ی اعضای هیات مدیره و دوستداران پرسپولیس برای رسیدن به این مهم تلاش كنند.

تیم فوتبال استقلال راهی كیش شد

استقلال از سوم تا بیستم آبان به امارت می‌رود

تیم استقلال تهران برای برگزاری یك اردوی هفت روزه ساعت 17 دوشنبه تهران را به مقصد كیش ترك كرد.

تیم استقلال تهران با كلیه‌ی بازیكنان به جز ملی‌پوشان راهی كیش شد. استقلال قرار است از سوم تا بیستم آبان ماه نیز در مسابقات جام رمضان امارات شركت كند.

تیم استقلال در كیش هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را پیگیری می‌كند و به احتمال زیاد دیدار دوستانه‌ای را نیز با یكی از تیمهای كیش برگزار خواهد كرد.

تیم استقلال در هتل شایان كیش مستقر خواهد شد و پس از برگزاری یك اردوی هفت روزه دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده وارد تهران خواهد شد.

به گفته‌ی نظری جویباری شرایط برای حضور تیم استقلال تهران در تورنمنت رمضان امارات نیز فراهم شده است.

سرپرست استقلال تاكید كرد: با مذاكرات انجام گرفته قرار است بازی تیم استقلال با ذوب آهن در هفته‌ی هشتم كه مقارن با برگزاری رقابت‌های جام رمضان امارات است به تعویق بیافتد.

نایب رییس باشگاه پرسپولیس : سهامى عام شدن باشگاه در مراحل پایانى است

نایب رییس باشگاه فرهنگى ورزشى پرسپولیس عمده ترین مشكلات فعلى این باشگاه را مالى دانست اما یادآور شد كه با سهامى عام شدن آن ، بسیارى از این مشكلات مرتفع خواهد شد. سید ضیاالدین شجاعى برهان روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت : خوشبختانه موضوع سهامى عام شدن باشگاه مراحل پایانى خود را

می گذراند و با همدلى و وفاق موجود در بین اعضاى هیات مدیره ، در آینده نزدیك این مهم تحقق خواهد یافت.

وى افزود : در نشستى كه صبح امروز انجام شد، مسایل مختلف بررسى و راهكارهاى تامین منابع مالى، مورد ارزیابى قرار گرفت.

شجاعى برهان با اشاره به اینكه دولت نیز با محدودیت مواجه است ، ابراز امیدوارى كرد كه با سهامى عام شدن باشگاه البته با حاكمیت دولت ، تحولى اساسى در ساختار وجودى باشگاه پرسپولیس ایجاد شود تا دوستداران و علاقمندان به پرسپولیس ، شاهد رشد و تحول فزاینده تیم محبوب خود باشند.