تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از نحوه قضاوتها در لیگ برتر مدعی شد طی فصل جاری داوران از اعلام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: داوران پیروزی را از ما گرفتند

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از نحوه قضاوتها در لیگ برتر مدعی شد طی فصل جاری داوران از اعلام 10 پنالتی مسلم به سود این تیم خودداری کرده اند.

به نقل از مهر، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین عصر روزیکشنبه تیم فوتبال استقلال با انتقاد از میزبانی تیمش در بازی روز گذشته مقابل پیکان قزوین افزود: فرستادن تیم‌های تهرانی به شهرستان‌ها باید با کارشناسی انجام شود. قطعا ما این مشکلات را در شهرهایی مانند اصفهان و یا تبریز نخواهیم داشت.

امیر قلعه نویی

وی اضافه کرد: استاندارد برگزاری یک مسابقه لیگ برتر در شهرستان، داشتن فرودگاه و یک هتل 5 ستاره است که متاسفانه در بعضی از شهرهای کشور این امکانات وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات یدالله جهانبازی، داور دیدار تیم های پیکان قزوین و استقلال تهران که گفته بود سیاوش اکبرپور نمی تواند در مورد داوری اظهار نظر کند، تاکید کرد: به نظر من این سئوال را باید از آقای عنایت بپرسید چرا که در این مدت و طی فصل جاری 10 پنالتی ما از سوی داوران نادیده گرفته شده است.

امیر قلعه نویی

وی خاطر نشان کرد: من و مسئولان باشگاه استقلال همیشه از داوری حمایت کرده‌ایم و نمی خواهیم که از طرف باشگاه ما جنجال و هیاهو برای داوری ایجاد شود اما اگر شما فیلم بازی با پیکان را بازبینی کنید می بینید که گروه داوری چند اشتباه محرز داشت.

قلعه نویی ادامه داد: نخستین اشتباه فاحش توسط کمک داور رخ داد و باعث شد گل صددرصد سالم علیزاده آفساید اعلام شود. اشتباه دوم توسط کمک داور دوم روی داد ودو آفساید مهاجمان پیکان را نگرفت و چیزی نمانده بود که این دو موقعیت توسط مهاجمان تیم میزبان به گل تبدیل شود.

امیر قلعه نویی

وی خاطر نشان کرد: در خصوص پنالتی هم باید بگویم که در ورزشگاه رجایی قزوین آقای یدالله سلیمانی، ناظر داوری بازی پیکان - استقلال اعلام کرد که خطای مدافع پیکان صددرصد پنالتی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین تصریح کرد: با این شرایط باید نسبت به داوری معترض باشیم چرا که پیروزی برابر پیکان قزوین از ما گرفته شد اما باز هم به آقای مسعود عنایت و زیرمجموعه ایشان احترام می گذاریم چرا که چقدر هم اعتراض کنیم دیگر نمی توانیم نتیجه را برگردانیم پس سعی می کنیم با آرامش از کنار این قضیه بگذریم.

واعظ آشتیانی،قلعه نویی

وی در واکنش به اینکه "عده ای نمی خواهند استقلال با امیر قلعه نویی نتیجه بگیرد"، اظهار داشت: ما آنها را که برای استقلال حاشیه سازی می کنند تا این تیم را از قهرمانی دور کنند به خدا واگذار می کنیم. تیم استقلال و من توکل‌مان به خداست و با قدرت به کارمان ادامه می دهیم و خود را اسیر این حاشیه‌ها نمی کنیم چرا که حواشی این چنینی می تواند تیم ما را از راهی که می رویم به بیراهه ببرد.

قلعه نویی در ادامه بازی چهارشنبه استقلال مقابل ذوب آهن را یک بازی بسیار حساس خواند و گفت: ما هم قسم شده‌ایم و مطمئن باشید که با تمام توان خود در این مسابقه حضور پیدا می کنیم تا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. امیدوارم هر تیمی که مستحق قهرمانی است به این مقام برسد چرا که معتقدم با این شرایط حق به حقدار می رسد.

تنظیم: ا.م.ملکی