تبیان، دستیار زندگی
ه برگزارمی شود تیم ملی آلمان درهتل بزرگ آزادی اسكان می یابد تیم ملی فوتبال آلمان برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی كشورمان بامداد روز چهارشنبه وارد تهران خواهد شد.. كاروان100 نفره تیم ملی فوتبال آلمان وهمراهان این تیم پس از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كنفرانس مطبوعاتی بازی ایران،آلمان شنبه برگزارمی شود

تیم ملی آلمان درهتل بزرگ آزادی اسكان می یابد

تیم ملی فوتبال آلمان برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی كشورمان بامداد روز چهارشنبه وارد تهران خواهد شد..

كاروان100 نفره تیم ملی فوتبال آلمان وهمراهان این تیم پس ازورود به تهران درهتل بزرگ آزادی اسكان خواهند یافت. براساس اخباررسیده به همین منظورتعداد100 اتاق ازطبقه 12 به بالا به كاروان تیم ملی آلمان اختصاص یافته وتدابیرامنیتی لازم برای حفاظت ازمیهمانان آلمانی دراطراف هتل آزادی ودرمسیررفت وآمد بازیكنان این تیم پیش بینی شده است. قراراست صبح شنبه درمحل هتل المپیك تهران كنفرانس مطبوعاتی این دیداربه همت شركت دایمركرایسلر( اسپانسر تیم ملی آلمان) وشركت نفتی ایرانول ( اسپانسرتیم ملی ایران) برگزارشود.

دراین كنفرانس خبری كه با شركت خبرگزاریهای ایرانی، آلمانی وخبرنگاران رسانه‌های گروهی دوكشوربرگزارمی‌شود، برنامه های صورت گرفته وآخرین اقدامات برای برگزاری هرچه بهتردیداردوتیم ایران وآلمان توسط مسوولان دوشركت مذكورتشریح خواهد شد.

گفتنی است: دیداردوستانه تیمهای ملی ایران وآلمان ساعت30/19 روزنهم اكتبرمصادف با 18 مهرماه درورزشگاه بزرگ آزادی برگزارخواهد شد

خبرگزاری آلمان و تدابیر امنیتی برای اقامت تیم آلمان در ایران:

وزارت كشور ایران تدابیر خاضی اتخاذ كرده است

رزرو دو طبقه از هتل آزادی

برای برگزاری مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و آلمان تدابیر امنیتی خاصی از سوی این كشور در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری آلمان گزارش داد، وزارت كشور ایران و فدراسیون فوتبال این كشور تدابیر امنیتی خاصی را برای اقامت تیم ملی فوتبال آلمان كه در تهران برگزار می‌شود، اتخاذ كرده است.

براساس این گزارش دو طبقه از هتل آزادی تهران برای سكونت بازیكنان و دیگر میهمانان آلمانی رزرو شده است.

این گزارش می‌افزاید: برای تماشای بازی دو تیم فوتبال ایران و آلمان تماشاگران زیادی حضور خواهند داشت.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی:

ورزشگاه آزادی از هر نظر برای میزبانی تیم ملی آلمان آماده است

تمامی پیش بینی ها و هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر دیدار ایران و آلمان انجام شده و در حال حاضر ورزشگاه آزادی از هر نظر برای میزبانی این دیدار آماده است.

حسن ضیاء آذری مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان این مطلب گفت : كلیه اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری از قبیل نصب دوربین های تلویزیونی ، اختصاص جایگاه ویژه برای تماشاگران آلمانی ، آماده كردن زمین مسابقه ، تابلوهای تبلیغاتی و سایر مقدمات لازم برای انجام مسابقه شنبه آینده مهیاست و پیش بینی می كنیم  با استقبال یكصد هزار تماشاگر از این دیدار یكی از روزهای تاریخی فوتبال ایران را شاهد باشیم.

آذری در مورد آخرین وضعیت بازسازی اسكوربرد ورزشگاه آزادی اظهار داشت : با ورود نمایشگر تایوانی به كشور متخصصین این طرح برای آماده كردن این پروژه  بصورت سه شیفت در حال فعالیت هستند و امیدواریم این تلاشها تا روز دیدار با آلمان نتیجه بدهد و بتوانیم تماشاگران حاضر در ورزشگاه را غافلگیر كنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد نصب دوربین های تلویزیونی شبكه ZDF آلمان در ورزشگاه آزادی گفت : با ورود تجهیزات و دوربین های تلویزیونی كار نصب این تجهیزات در ورزشگاه آغاز شده و آلمانی ها قصد دارند با نصب 16 دوربین  در جایگاههای سنتی ، 6 دوربین نیز در طبقه دوم  و 2 دوربین برای آفساید گیری نصب كنند و پوشش تصویری كاملی را برای این دیدارداشته باشند.

وی در پایان تصریح كرد : ورزشگاه آزادی برای این دیدار حال و هوای خاصی خواهد داشت و در تلاشیم تا این دیدار را در سطح مسابقات جهانی برگزار كنیم.

لمان در گفت‌وگو با كیكر:

امیدوارم بازی با ایران تجربه‌ آموزنده‌ای باشد

در جام جهانی من سنگریان آلمان هستم

ینس لمان پس از انتخاب برای بازی در مقابل تیم فوتبال ایران در تهران گفت كه در بازی‌های جام جهانی 2006 آلمان، درون دروازه‌ قرار خواهد گرفت.

ینس لمان، دروازه‌بان تیم فوتبال آلمان كه به جای الیوركان دروازه‌بان اصلی تیم ملی فوتبال آلمان در بازی مقابل ایران به زمین خواهد رفت در گفت‌وگو با روزنامه‌ی آلمانی زبان كیكر اظهار داشت: در بازی‌های جام جهانی 2006 دروازه‌بان شماره‌ی یك آلمان خواهم بود.

وی در خصوص بازی مقابل ایران گفت:‌ اگرچه این بازی، بازی پرخطری برای ما خواهد بود اما در مجموع به عنوان یك مسابقه‌ی صلح و دوستی خواهد بود.

لمان گفت: این بازی برای كلینزمن اهمیت ویژه‌ای دارد. امیدوارم این بازی نیز همانند بازیهای قبلی كه به میدان رفتم، خوب و آموزنده باشد.