تبیان، دستیار زندگی
معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های میز اندیشه گفت: نشست‌های اخیر بیشتر با موضوع بررسی مبانی فكری نحله‌های انحرافی كه دغدغه مقام معظم رهبری نیز محسوب می‌شود، برگزار می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی:

مبانی فكری نحله‌های انحرافی در نشست‌های میز اندیشه بررسی می‌شود

حجه الاسلام موسوی هوایی

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های میز اندیشه گفت: نشست‌های اخیر بیشتر با موضوع بررسی مبانی فكری نحله‌های انحرافی كه دغدغه مقام معظم رهبری نیز محسوب می‌شود، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی‌‌هوایی بابیان این كه وظیفه اصلی ما پشتیبانی علمی و پژوهشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان است، گفت: راهبرد اصلی ما را اساسنامه جدید سازمان كه به تایید مقام معظم رهبری رسیده است و ابلاغ‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص می‌كند.

وی ادامه داد: ما راهكارها را از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری كه به عنوان متخصص‌ترین فرد در فرهنگ دینی و مدیریت تبلیغ دینی است، دریافت می‌كنیم و به شكل گفتمان در می‌آوریم.

نشست بعدی میز اندیشه، با عنوان «اهل حق، سیر تاریخی و مبانی فكری» از سلسله نشست‌های دفتر برنامه‌ریزی پژوهش‌های كاربردی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی 14 اسفند برگزار می‌شود.

پیش از این نیز نشست‌های «بهاییت، تكاپوی نوین تشكیلاتی و تبلیغاتی» و « تحلیل مستند تلویزیونی شوك با موضوع شیطان‌پرستی» و «قبله‌های جدید، بت‌پرستی‌های جدید» پیرامون نحله‌های انحرافی برگزار شده است.

وی تصریح كرد: این نشست‌ها با حضور اساتید مجرب به منظور ارتقای سطح علمی ‌ـ پژوهشی مدیران و مسؤولان سازمان از 4 سال پیش در حال برگزاری است.

روابط عمومی موسسه تبیان