تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر پیکان گفت: متاسفانه در این....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشتیانی: استقلال قربانی شد!

امیررضا واعظی آشتیانی

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر پیکان گفت: متاسفانه در این دیدار داور بازی یک پنالتی مسلم ما را نادیده گرفت تا بازهم استقلال از ناحیه داوری لطمه بخورد.

به نقل از مهر، امیررضا واعظی‌آشتیانی پس از پایان دیدار استقلال برابر پیکان قزوین افزود: متأسفانه هر چه به پایان رقابت‌های لیگ برتر نزدیک می‌شویم شاهد هستیم که شرایط داوری‌ها بحرانی‌‌‌تر می‌شود. من همواره سعی کردم از عملکرد مجموعه فدراسیون فوتبال حمایت کنم اما این دلیل نمی‌شود که بعضی از تیم‌ها مانند استقلال قربانی شوند.

امیررضا واعظی آشتیانی

وی که در قزوین حضور داشت و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد با اشاره به اینکه فدراسیون باید بیشتر به حساسیتهای رقابت استقلال با ذوب‌آهن برای قهرمانی توجه کند، افزود:‌ انتظار داریم که این روزها نظارت مقام‌های مسئول به حاشیه‌ها بیشتر باشد، به خصوص درباره داوران که معتقدم اشتباهات آنها در بیشتر مسابقات به ضرر استقلال بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره خطای سعید لطفی روی سیاوش اکبرپور درون محوطه جریمه پیکان در دقیقه 71 اضافه کرد: در این مورد کارشناسان نظر داده‌اند و به اعتقاد بیشتر آنها یک پنالتی مسلم به نفع استقلال گرفته نشده. از مسئولان فدراسیون فوتبال انتظار داریم نظارت ویژه‌ای روی اشتباهات داوران انجام داده چرا که این اشتباهات در جهت تضییع حقوق باشگاه استقلال است.

امیررضا واعظی آشتیانی

وی درباره نحوه برخورد با داوران پراشتباه عنوان کرد: وقتی قضاوت‌ها به این‌گونه است چرا نباید داوران مواخذه شوند؟ مشکل داوری‌ها صرفاً با تنبیهات جزیی برطرف نمی‌شود. اشتباه این قشر زحمتکش فوتبال ما سرنوشت اجتماعی و اقتصادی افراد و بخش‌های مختلف را تغییر می‌دهد.

واعظی آشتیانی درباره واکنش رئیس کمیته داوران به این اشتباهات تصریح کرد: متأسفم که متولی کمیته داوران همواره درصدد توجیه اشتباه داوران برمی‌آید. ایشان به جای آنکه به نقص‌ها و کمبودها بپردازند در جهت توجیه برمی‌آید. این نوع رفتارها به تنهایی عامل تحریک باشگاه‌ها است.

تهیه و تنظیم: ا.م.ملکی