تبیان، دستیار زندگی
هدف تمامی دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت و استادان نظام آموزش و پرورزش کشور از تألیف کتابهای درسی، تلاش برای دست یافتن به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مؤسسه خدمات علمی رزمندگان اسلام

موسسه خدمات علمی رزمندگان اسلام

هدف تمامی دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت و استادان نظام آموزش و پرورزش کشور از تألیف کتابهای درسی، تلاش برای دست یافتن به ساده ترین و مفید ترین راه انتقال نکات، ظرایف و مسائل درسی به دانش آموزان است. بدین منظور، کتابهای کمک آموزشی یکی از رایج ترین ابزاری است که در کنار کتابهای درسی در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد تا با مطالعه ی آنها، مفاهیم درسهایی را که آموخته اند، بهتر و روشن تر درک کنند.

مؤسسه ی خدمات علمی رزمندگان اسلام نیز پس از انتشار کتابهای کمک آموزشی دوره ی راهنمایی و دبیرستان و استقبال بی نظیر دانش آموزان،بار دیگر برای تحقق بخشیدن به آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تقویت بنیه ی علمی آینده سازان این کشور، به چاپ و انتشار کتابهای کمک آموزشی، در دوره ابتدایی، دوره راهنمایی، دوره دبیرستان، اقدام کرده است و در این امر مهم از نظرات استادان مجرب و متخصص امر تعلیم و تربیت در پیاده کردن آخرین شیوه های نوین علمی و عملی تدریس و آموزش بهره ی وافر جسته است. از آنجا که بهترین و پایدارترین شیوه ی یادگیری، روش خودآموزی می باشد، کتب موسسه ی علمی رزمندگان اسلام علاوه بر گسترش دامنه ی اطلاعات و برانگیختن ذوق مطالعه در دانش آموزان به جهت طراحی ساده ی مطالب و مواد درسی و نیز سهولت در یادگیری مفاهیم، به نوعی حس خلاقیت، خودباوری و اعتماد به نفس را در دانش آموزان به جهت طراحی ساده ی مطالب و مواد درسی و نیز سهولت در یادگیری مفاهیم، به نوعی حس خلاقیت، خودباوری و اعتماد به نفس را در دانش آموزان پرورش می دهد.

از ویژگی های کتابهای کمک آموزشی در تمام دوره ها، واضح و روشن بودن متن، انطباق سؤال ها با هدفهای مهم یادگیری، تناسب میان تعداد سؤال با حجم و اهمیت مطالب هر گفتار، در نظر گرفتن سطح یادگیری و توجه به سطح دشواری سؤال ها می باشد. طراحی سؤالات به صورت کامل کردنی، چهار گزینه ای، تشریحی و حل مسئله، از ویژگی های بارز این کتاب می باشد که والدین گرامی و معلمین محترم را در آموزش بهتر دانش آموزان یاری می نماید.

فروشگاه اینترنتی تبیان عرضه این کتب را به کاربران گرامی و نیز معلمین و اساتید محترم نوید می دهد.

تنظیم برای تبیان: پایدار


جهت خرید کتب مقطع دبستان کلیک نمایید.

جهت خرید کتب مقطع راهنمایی کلیک نمایید.

جهت خرید کتب مقطع دبیرستان کلیک نمایید.

جهت خرید لوح فشرده مقطع دبستان کلیک نمایید.

جهت خرید لوح فشرده مقطع دبیرستان کلیک نمایید.

جهت خریدمجموعه ابزارهای کمک آموزشی کلیک نمایید.