تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: توافق با كارخانه سایپا با محوریت مینیاتور انجام شده و تیم فوتبال استقلال در....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مینیاتور اسپانسر استقلال شد

مینیاتور

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: توافق با كارخانه سایپا با محوریت "مینیاتور" انجام شده و تیم فوتبال استقلال در شش بازی نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا با تبلیغ این حامی مالی وارد مسابقات می‌شود.

قریب، واعظی آشتیانی

امیررضا واعظی آشتیانی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار كرد: شرایط بسیار خوب است و تیم استقلال آماده بازی مقابل پیكان قزوین است.

وی درباره دیدارهای دشوار استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا افزود: موفقیت را تنها در آرامش می‌بینیم. استقلال از نظر فنی وضعیت بسیار خوبی دارد و شرایطی را كه تاكنون تجربه كرده می‌تواند در رقابت‌های حساس اسفندماه به كار بگیرد. انگیزه و روحیه شادابی برای موفقیت در تیم وجود دارد و تلاشمان این است كه این وضعیت حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: می‌دانیم رقابت جانانه‌ای را پیش‌رو داریم چرا كه آنها نیز سعی می‌كنند سهمیه حضور در آسیا را كسب كنند. با این حال تلاشمان این است كه تكلیف موفقیت خود را به خصوص با توجه به بازی مقابل ذوب آهن پیش از عید مشخص كنیم و پس از آن بتوانیم روی موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا تمركز كنیم.

واعظی آشتیانی، قلعه نویی

وی درباره آخرین نشست هیئت مدیره پیرامون لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: كمیته مخصوص برگزاری این رقابت‌ها گزارش خود را ارائه كرد كه خوشبختانه گزارش خوبی بود و ما آماده هستیم تا در دو بازی مقابل الاتحاد و به خصوص بازی با الجزیره كه میزبان هستیم، شرایط خوبی را برای تیم خود و تیم میهمان ایجاد كنیم.

آشتیانی در مورد حامی مالی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این هم از جمله مطالب كذب برخی روزنامه‌هاست. در هر صورت همان طور كه اعلام شده توافق با كارخانه سایپا و با محوریت "مینیاتور" انجام شده و استقلال در شش بازی نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا با تبلیغ این حامی مالی وارد مسابقات می‌شود.

تنظیم: ا.م.ملکی