تبیان، دستیار زندگی
ی برای دایی نداریم دیدار با آلمان سطح واقعی فوتبال ما را نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: جای خالی دایی در بازی برابر آلمان و قطر محسوس خواهد بود. اما مجبوریم با این شرایط جدید كنار بیاییم، هر چند به این موضوع اعتقاد دا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو ایوانكوویچ:

جانشین شایسته‌ای برای دایی نداریم

دیدار با آلمان سطح واقعی فوتبال ما را نشان می‌دهد


سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: جای خالی دایی در بازی برابر آلمان و قطر محسوس خواهد بود. اما مجبوریم با این شرایط جدید كنار بیاییم، هر چند به این موضوع اعتقاد دارم كه نبود دایی ممكن است از لحاظ روحی و روانی تیم را دچار مشكل كند.

برانكو ایوانكوویچ درباره‌ی عدم حضور دایی در دیدار ایران برابر آلمان و قطر اظهار كرد: فوتبال ایران جانشین شایسته‌ای برای جایگزینی وی ندارد و نبود او غیبت بسیار بزرگی به حساب می‌آید.

وی درباره‌ی نخستین تمرین تیم ملی، گفت: به رغم این كه نخستین اردوی تیم ملی پس از بازی با اردن آغاز شده، اما بازیكنان توانستند تا حد بسیار زیادی من را راضی كنند و آمادگی و انگیزه‌ی بالای بازیكنان شرایط را بسیار امیدوار كننده كرده است. ولی متاسف هستم كه نمی‌توانم از دایی و كاظمیان در این دو دیدار استفاده كنم.

وی با اظهار رضایت از وضعیت آمادگی دو بازیكن جدید دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: بسیار خوشحالم كه در انتخاب خطیبی و شجاعی اشتباه نكردم. اما آنها باید با بازی‌ها و تمرینات خوب خود پاسخ اعتماد من را بدهند.

ایوانكوویچ درباره‌ی دیدار تیم دوستانه‌ی تیم ملی كشورمان در برابر آلمان، این دیدار را نشان دهنده‌ی جایگاه واقعی فوتبال كشورمان در سطح جهانی عنوان كرد و افزود: این دیدار حكم پیش بازی با قطر را برای ما دارد و در مصاف با آلمان از تمام توان خود استفاده خواهیم كرد.

برانكو در پایان ، ازیحیی گل محمدی به عنوان كاپیتان ایران ( در نبود علی دایی ) نام برد .