تبیان، دستیار زندگی
مقیم ایران پایان یافت كفاشیان: بازیهای آسیایی دوحه اولویت فدراسیون نیست با پایان یافتن اولین دوره‌ی مسابقات گلف دیپلمات‌های مقیم ایران، جوایز و كاپ قهرمانان اهدا شد. این مراسم با حضور علی كفاشیان معاون ورزشی سازمان تربیت بدن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین دوره‌ی مسابقات گلف دیپلمات‌های مقیم ایران پایان یافت

كفاشیان: بازیهای آسیایی دوحه اولویت فدراسیون نیست


با پایان یافتن اولین دوره‌ی مسابقات گلف دیپلمات‌های مقیم ایران، جوایز و كاپ قهرمانان اهدا شد.

این مراسم با حضور علی كفاشیان معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی، دكتر قراخانلو قائم مقام سازمان تربیت بدنی در اجرای طرح جامع، مهندس قدمی معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان، عیسی اسحاقی سرپرست فدراسیون گلف و تنی چند از روسای فدراسیون‌ها در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب برگزار شد.

در این مراسم به نفرات برتر از بین 12 سفارتخانه شركت كننده جوایزی اهدا شد. در این مسابقات «آنتونیو پرز هرناندز» سفیر اسپانیا به مقام قهرمانی رسید. «هیدباكی دومیچی» سفیر ژاپن نایب قهرمان شد و «چوی بیانگ هون» وابسته تجاری كره در مكان سوم ایستاد.

در ابتدای مراسم اسحاقی در سخنانی با تاكید بر این كه ورزش گلف باید در كشور توسعه یابد از احداث زمین‌های گلف در تهران، كیش و شمال كشور خبر داد.

علی كفاشیان معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، توسعه مكان‌های ورزشی گلف را از اولویت‌های این فدراسیون دانست و گفت: با توجه به برنامه‌های خاصی كه برای آموزش افراد و نیروهای متخصص در نظر گرفته شده شاهد شكوفایی ورزش گلف خواهیم بود.

كفاشیان همچنین با بیان این مطلب كه هزینه‌های این فدراسیون از طریق درآمدزایی خود فدراسیون تامین می‌شود افزود: بازیهای آسیایی 2006 دوحه اولویت اصلی قهرمانی فدراسیون نیست و اهداف بلندمدت دیگری مدنظر است.