تبیان، دستیار زندگی
تمرین را ترك كرد پرسپولیس عصر یكشنبه در تپه های داودیه تمرین بدنسازی داشت و سرخپوشان یك ساعت زیرنظر پرویز كماسی و حمید استیلی كارهای سرعتی و استقامتی انجام دادند و نكته جالب این كه راینر سوبل قبل از شروع تمرین در تپه های داود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در تمرین پرسپولیس چه گذشت؟

سوبل تمرین را ترك كرد

پرسپولیس عصر یكشنبه در تپه های داودیه تمرین بدنسازی داشت و سرخپوشان یك ساعت زیرنظر پرویز كماسی و حمید استیلی كارهای سرعتی و استقامتی انجام دادند و نكته جالب این كه راینر سوبل قبل از شروع تمرین در تپه های داودیه حضور یافت اما قبل از آن كه تمرین آغاز شود، محل تمرین را با هماهنگی پروین ترك كرد.

علی آقا زودتر از همه آمد

علی پروین كه از نتایج اخیر تیمش به شدت ناراحت شده، این روزها خود را بیشتر از گذشته به تیم نزدیك كرده و قصد دارد در تمامی تمرینات پرسپولیس دخالت مستقیم داشته باشد. شاید به همین دلیل بود كه علی آقا زودتر از همه پرسپولیسی ها در تپه های داودیه حاضر شود.

درگیری انصاریان با مامور نیروی انتظامی

قبل از شروع تمرین یكی از ماموران نیروی انتظامی از علی انصاریان درخواست كرد با شورت ورزشی تمرین نكند و برای تمرین از گرمكن استفاه كند كه این مسئله اعتراض انصاریان را به دنبال داشت و در نهایت منجر به یك درگیری لفظی شد.

صالح پور تمرین نكرد

مهدی صالح پور در تپه های داودیه حاضر شد اما به علت مصدومیت و با كسب اجازه از پروین تمرین نكرد. صالح پور در جریان بازی دوستانه پرسپولیس با نفت تهران دچار مصدومیت شده بود.

امامی فر نبود

علیرضا امامی فرهم كه در دقایق اولیه بازی پرسپولیس با ملوان مصدوم شد، در تمرین پرسپولیس حضور نداشت. به گفته پزشك پرسپولیس، امامی فر تمریناتش را با این تیم از سر خواهد گرفت.