تبیان، دستیار زندگی
7 شنبه اردوی آماده سازی تیم ملی برای رویارویی با تیمهای آلمان و قطر برگزار شد. در زیر آنچه در این تمرین گذشت را می خوانید. برانكو: مصاحبه قبل از تمرین! برانكو وقتی خبرنگاران را دید لبخندی زد و با آنها دست داد و خوش و بش كرد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شوخی و خنده به جای تمرین جدی!


از ساعت 17 شنبه اردوی آماده سازی تیم ملی برای رویارویی با تیمهای آلمان و قطر برگزار شد. در زیر آنچه در این تمرین گذشت را می خوانید.

برانكو: مصاحبه قبل از تمرین!

برانكو وقتی خبرنگاران را دید لبخندی زد و با آنها دست داد و خوش و بش كرد. بعد كمی قیافه اش را جدی تر كرد و گفت: از اینكه سرتمرین آمده اید متشكرم. فقط از امروز هر كس می خواهد سر تمرینات تیم ملی با من گفتگو كند قبل از تمرین بیاید، بعد از تمرین من با كسی صحبت نمی كنم!

كلاس توجیهی برای ملی پوشان

برانكو بازیكنان را جمع كرد و برای آنها كلاس گذاشت! در این كلاس توجیهی برانكو به تازه واردها تبریك گفت و سپس برای بازیكنان از اهمیت دو بازی آینده تیم ملی صحبت كرد. البته فقط این قدر از حرفهای برانكو را متوجه شدیم چون خبرنگاران حق حضور در این كلاس را نداشتند.

تمرین با خنده و شوخی های فركی

پس از كلاس توجیهی بازیكنان دور هم جمع شدند و تمرین بگو، بخند كردند! در این تمرین توپ را به همدیگر پاس می دادند جوك می گفتند و می خندیدند، مربی تمرین هم فركی بود كه با بازیكنان به شوخی می پرداخت.

اسدی: هستم، برانكو می ماند!

خبرنگاری از رحمان اسدی مترجم برانكو پرسید: قرارداد شما كه تمام شده، باز هم در تیم ملی می مانید؟ وی هم پاسخ داد: می بینید كه هستم. برانكو هم كه این گفت و شنود را می شنید گفت: انشاءالله كه رحمان می ماند!

دایی و عزیزی غایبان تمرین اول

علی دایی و خداداد عزیزی غایبان تمرین اول تیم ملی بودند (البته اگر لژیونرها را غایب فرض نكنیم) هر دو بازیكن مصدوم هستند با این تفاوت كه دایی به دو بازی آینده تیم ملی نمی رسد ولی خداداد از امروز تمرین می كند.

البته جواد كاظمیان هم با لباس شخصی سرتمرین حاضر شده بود. جواد هم كه مصدوم است دیروز منتظر پاسخMRI بود.

تمرین كردند تا دور هم باشند!

بازیكنان ابتدا دور زمین دویدن و پس از انجام چند كار تاكتیكی معمولی به دو تیم تقسیم شدند و بازی دستگرمی انجام دادند. البته تمرین دیروز تیم ملی به گفته یكی از مربیان چندان جدی نبود و قرار است از امروزبرنامه های ملی پوشان جدی تر شود. یكی از دلایل اصلی تمرین غیرجدی دیروز خستگی بازیكنان بود.

تمرین های تمرین دیروز

نیكبخت واحدی و مهدی امیرآبادی دو بازیكن استقلالی تیم ملی از چند جهت «ترین» بودند، این دو بازیكن پرسر و صداترین بودند، نیكبخت با زیباترین ماشین آمده بود، هر دو جزو بهترین ها بودند و هر دو بیشتر از دیگران خندیدند!

البته رسول خطیبی و مهرزاد معدنچی هم در تمرین آماده نشان دادند.

تماشاگران ویژه تمرین

غیر از 15 نفری كه به عشق تیم ملی در كمپ حاضر شده بودند و تمرین را تماشا می كردند، فرانچیچ و گمالوویچ سرمربی فولاد و مربی استقلال تهران با حضور در كمپ تیمهای ملی نظاره گر تمرین ملی پوشان شدند.

البته شایعاتی در خصوص پیوستن گمالوویچ به كادر فنی تیم ملی شنیده شد كه برانكو آنها را تكذیب كرد و گفت: خوشحال می شوم مربیان باشگاهی از نزدیك تمرینات ملی پوشان را ببینند و به من كمك كنند.

گمالوویچ هم گفت: برانكو مربی بزرگی است و می تواند تیم ملی شما را موفق كند. من هم فقط آمده ام تمرین تیم ملی را تماشا كنم!