تبیان، دستیار زندگی
ثبت نام دوره دانش پذیری کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته (دوره های فراگیر) سال 1388 دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه 11 اسفند 87 آغاز می شود و در روز دوشنبه 19 اسفند ماه پایان می پذیرد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام آ‍زمون فراگیر کارشناسی پیام نور آرشیو شد

ثبت نام آ‍زمون فراگیر کارشناسی پیام نور سال 88 از 11 اسفند آغاز می شود.

ثبت نام دوره دانش پذیری کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته (دوره های فراگیر) سال 1388 دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه 11 اسفند 87 آغاز می شود و در روز دوشنبه 19 اسفند ماه پایان می پذیرد.

ثبت نام آ‍زمون فراگیر کارشناسی پیام نور

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور، روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: ثبت نام در این دوره ها صرفاً به روش اینترنتی است و داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط در هر یک از دوره های فراگیر کارشناسی و یا کارشناسی ناپیوسته ضرورت دارد در این مهلت به نزدیک ترین باجه پستی توزیع کننده مدارک ثبت نام مراجعه کنند.

"حسین توکلی"، افزود: داوطلبان برای ثبت نام به عنوان دانش پذیر، باید مبلغ 560 هزار ریال به مسوول باجه پستی پرداخت کنند و کارت اعتباری ثبت نام به همراه یک جلد دفترچه راهنمای ثبت نام مقطع مربوطه را دریافت دارند.

وی، تأکید کرد: داوطلبان ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی سال 88 دانشگاه پیام نور باید کارت اعتباری ثبت نام آبی رنگ و دفترچه راهنمای دوره فراگیر را که به رنگ مشکی چاپ شده است، از مسوول باجه ذیربط دریافت دارند.

به گفته توکلی، داوطلبان ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) 88 دانشگاه پیام نور باید کارت اعتباری ثبت نام سبز رنگ به همراه دفترچه راهنمای ثبت نام این دوره که آن نیز به رنگ سبز چاپ شده است را از مسوول ذیربط تحویل بگیرند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور، تصریح کرد: چاپ کارت های اعتباری و دفترتچه راهنما با رنگ های متفاوت به منظور تسهیل در ارائه دفترچه و کارت اعتباری و جلوگیری از اشتباهات احتمالی در ارائه و دریافت این مدارک انجام گرفته است.

وی، به داوطلبان دوره های فراگیر کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور توصیه کرد پس از دریافت کارت اعتباری ثبت نام و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون نسبت به مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنما اقدام و سپس فرم پیش نویس تقاضا نامه که در دفترچه راهنمای مربوطه درج شده را تکمیل کنند و پس از اطمینان از مندرجات فرم پیش نویس تکمیل شده از روز یکشنبه 11 اسفتند تا ساعت 24 روز دوشنبه 19 اسفند امسال به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضا نامه الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند.

توکلی گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره فراگیر کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) صبح روز پنجشنبه 29 مرداد 1388 و آزمون فراگیر کارشناسی در صبح جمعه 30 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی، خاطرنشان ساخت: کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان دوره فراگیر کارشناسی ناپیوسته در روزهای 27 و 28 مرداد ماه 88 و کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان دوره فراگیر کارشناسی پیام نور از 27 تا 29 مرداد ماه سال آینده بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت تا داوطلبان بتوانند در مهلت مشخص شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و از طریق وارد نمودن اطلاعات محرمانه داخل کارت اعتباری ثبت نام نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات کامل از نحوه ثبت نام، هفته نامه پیک سنجش شماره 47، 5 اسفند 1387، صفحات 6 و 7 و صفحات 12 و 13 را بخوانید.

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.

منبع:پیک سنجش