تبیان، دستیار زندگی
وبل» را آورده‌اند، آنها باید توضیح دهند كاشانی: شكست ربطی به سخنگو ندارد هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی در نشستی قصد دارد آخرین وضعیت این تیم را بررسی كند. اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی كه از دومین باخت و نتایج تیمشان در طول...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو هیات مدیره‌: پروین و كاشانی «سوبل» را آورده‌اند، آنها باید توضیح دهند

كاشانی: شكست ربطی به سخنگو ندارد


هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی در نشستی قصد دارد آخرین وضعیت این تیم را بررسی كند.

اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی كه از دومین باخت و نتایج تیمشان در طول چهار هفته‌ی رقابت‌های لیگ برتر ناراضی هستند، قرار است در نشستی اضطراری به بررسی این مهم بپردازند.

علی پروین، مدیر فنی تیم پیروزی كه نقش اصلی را در مسایل فنی تیم بر عهده دارد، بعد از باخت برابر ملوان بر تصمیم‌گیری سریع سازمان فوتبال برای ساماندهی امور فنی تاكید كرد. این در حالی است كه وی در جذب «راینر سوبل» اصلی ترین نقش را برعهده داشته است!

به گفته‌ی یكی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) احتمال بركناری سوبل ضعیف است ولی با فشارهای وارده امكان چنین اقدامی دور از ذهن نیست..

وی گفت: منتظر گزارش سازمان فوتبال هستیم، تا اقدام شایسته‌ای انجام شود.

این عضو هیات مدیره كه از روند نتیجه‌گیری‌های تیم پیروزی نگران بود بر ساماندهی این مهم با نظر كادر فنی تاكید كرد.

جعفر كاشانی، سخنگوی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) نیز كه از نتیجه‌ی تیمش برابر ملوان انزلی به شدت ناراحت بود از انجام هر گونه اظهارنظر درباره مسائل فنی خودداری كرد.

وی تاكید كرد: شكست تیم هیچ ارتباطی با سخنگو ندارد. سایر دوستان باید جوابگو باشند.

این در حالی است كه یكی دیگر از اعضای هیات مدیره در گفت‌وگویی مدعی شد كه علی پروین و جعفر كاشانی در آوردن «راینر سوبل» نقش داشتند و هیات مدیره هیچ دخالتی در این زمینه نداشت. لذا آنها باید در این خصوص توضیح دهند.

بر اساس این گزارش، اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی به زودی قرار است آخرین وضعیت این تیم را بررسی كنند. این در حالی است كه با توجه به موضع‌گیری شدید «علی پروین» نسبت به مربی تمرین دهنده‌ی آلمانی! و مقصر دانستن وی در این شكست‌ها هر گونه احتمالی پس از جلسه‌ی مذكور وجود دارد.