تبیان، دستیار زندگی
قول می دهم پرسپولیس صعود كند پروین حق دارد ناراحت باشد. دو باخت، یك مساوی و یك برد از چهار بازی؟! این اصلاً كارنامه خوبی برای پرسپولیس با این پشتوانه تماشاگر نیست. مدیرفنی پرسپولیس كه در مسائل فنی اختیار تام دارد از پرسپولیس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین: خودم تیم را می سازم

قول می دهم پرسپولیس صعود كند


پروین حق دارد ناراحت باشد. دو باخت، یك مساوی و یك برد از چهار بازی؟! این اصلاً كارنامه خوبی برای پرسپولیس با این پشتوانه تماشاگر نیست.

مدیرفنی پرسپولیس كه در مسائل فنی اختیار تام دارد از پرسپولیس و آخرین وضعیت این تیم می گوید بخوانید حرفهای او را:

سوبل مربی نیست!

پروین قول داده بود اگر پرسپولیس نتیجه نگرفت در پایان هفته چهارم عذر سرمربی آلمانی تیمش را بخواهد او به وعده اش عمل كرد. پروین در این رابطه گفت: حرفهایم را به او زدم از سوبل پرسیدم سیستم تو چیست؟! برای پرسپولیس چه كردی؟ فكر می كنی من فوتبال نمی دانم، من كه بیشتر از تو فوتبال بازی كردم

می دانم كار تو در تمرینات چیست! چه می كنی؟

تو فقط حرف می زنی همین! با خاله بازی نمی شود تیم ساخت بدن این بچه ها جواب نمی دهد پروین كه سوبل را خودش به پرسپولیس آورده به این نكته اشاره كرد و گفت: الان هر چه بگویم به خودم برمی گردد اما او دیگر نفر اول در تیم نیست و من هستم كه نفر اول هستم و همه باید زیرنظر خودم كار كنند من به او فرصت دادم اما سوبل كاری نكرد.

سوبل دستیار پروین یا مدیرفنی پایه ها!

پروین ادامه می دهد: تصمیم با خودش است یا زیرنظر من كار كند یا برود در تیم های پایه آنجا وظیفه اش را انجام دهد دیگر نمی توان پرسپولیس را به دست او سپرد من جلو ی این مردم آبرو دارم آنها از من برد می خواهند رویم نمی شود روی آنها نگاه كنم این وضعیت خیلی بد است.

بچه ها دویدن هم بلد نیستند!

پروین به عملكرد بازیكنان اشاره و تصریح می كند آنها افتضاح كار كردند اما مقصر اصلی نیستند چون خوب تمرین نكردند این آقا آنها را جمع می كرد و فقط حرف می زد من هم دخالتی نمی كردم اما حالا می بینم بچه ها اصلاً نمی توانند بدوند و این خیلی بد است.

یك مربی جدید می آورم

اما كادر فنی پرسپولیس دچار تغییراتی می شود و احتمالاً پروین خودش سرمربی خواهد شد وی می گوید: كماسی را صددرصد می آورم تا بدنها را بتراشد استیلی هم هست و یك مربی جدید هم می آورم تا در كنار تیم باشد اما خودم همه چیز را زیرنظر دارم دو هفته فرصت دارم در این فرصت پرسپولیس را می سازم من به هواداران قول می دهم كاری بكنم كه این بازیكنان برای آنها سر بدهند مطمئن باشید پرسپولیس را به رده های بالای جدول می برم هیچ كس از سوبل راضی نیست و این مسأله را بازیكنان بارها به من گفتند حالا هم این تصمیم آخر من است.