تبیان، دستیار زندگی
بعضی ها می گویند: کیف انسان هرقدر که پر باشد، اگر جریانی از طلا در آن وارد نشود، به سرعت خالی خواهد شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمایه؛ طلا؛ سکه؛ ارز

سکه

بعضی ها می گویند: کیف انسان هرقدر که پر باشد، اگر جریانی از طلا در آن وارد نشود، به سرعت خالی خواهد شد.

این نکته بدیهی است که زندگی هر انسان از دوران کودکی آغاز می شود و تا دوران پیری ادامه می یابد. این مسیر زندگی است و کسی نمی تواند از این مسیر منحرف شود. بنابراین شایسته است که انسان درآمد مناسبی را برای روزهای آتی خویش تدارک ببیند. و به فکر روزگار پیری خود باشد و برای تأمین آتیه و راحتی خانواده خود نیز چاره ای بیندیشد، چرا که همیشه در میان آنها نخواهد بود.

ممکن است شخصی برای این منظور، به خرید ملک و یا خانه و یا طلا و نقره اقدام کند. این سرمایه ها اگر با دقت و آینده نگری انتخاب شوند همیشه ارزش خواهند داشت.

پس هیچ کس نباید از بیمه کردن خود و تأمین آتیه برای ایام پیری خودداری کند، ولو اینکه شغل و سرمایه گذاری های او پردرآمد باشند.

اما بستگی دارد که در نظر هر فرد این سرمایه از چه نوع و به چه مقدار باشد. واقعیت این است که بر اساس طرز تفکر هر انسان انتخاب سرمایه متفاوت است. اگر چه برخی سرمایه را طلا، نقره و یا داشتن ملک می دانند، هستند انسانهایی که سرمایه خود را وقت می دانند و از لحظه لحظه آن حتی با ارزشی برتر از طلا استفاده می کنند. اینان کسانی هستند که تمام عمر خود را در پی اندوختن دانش و بالابردن معرفت و علم خود سپری می کنند. بازهم اعتقاد بر این است که اینان هم نوعی سرمایه گذاری آن هم در نوعی برتر از طلا انجام می دهند.

با تمام این اوصاف لازم است که هر انسانی از اوضاع اقتصادی کشور و دنیای خود با خبر باشد. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی تبیان بر آن شد که قیمت طلا، سکه، ارز را بصورت روزانه به کاربران عزیز اعلام نماید. شاید در میان شما عزیزان کسانی باشند که علاقمند به روند تغییرات این قیمت ها باشند و یا بخواهند بر اساس این روند تغییرات قیمتی، سرمایه گذاری نمایند.

نمودار

با کلیک کردن بر روی تصویر بالا روند تغییرات قیمت طلا را از یکسال گذشته تا کنون را بطور واضح می توانید مشاهده نمایید.

تنظیم برای تبیان: پایدار