تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز نارضایتی از کسب تساوی تیمش برابر تیم برق شیراز گفت: بازیکنان ما در مصاف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وینگادا: شانس قهرمانی ما کم شد

نلو وینگادا در کنار معلولان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز نارضایتی از کسب تساوی تیمش برابر تیم برق شیراز گفت: بازیکنان ما در مصاف با برق شیراز موقعیتهای چندانی برای گلزنی نداشتند و در عین حال می توان این تساوی را عادلانه ارزیابی کرد.

به نقل از مهر، نلو وینگادا پس از تساوی تیمش مقابل برق شیراز در جمع خبرنگاران افزود: تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول به خصوص دقایق پایانی کنترل بازی را از دست داد و در همین شرایط نیز داور یک پنالتی به ضرر تیم گرفت و همین امر باعث شد که نیمه دوم را با نتیجه تساوی به پایان ببریم.

وی ادامه داد: در عین حال این بازی روز خوب مدافعان برق بود و به رغم اینکه ما در نیمه دوم سعی کردیم با تعویض بازیکن و اضافه کردن مهاجم نتیجه بازی به سود خود تغییر دهیم بازهم بازیکنان نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.

نلو وینگادا

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در ادامه سخنان خود ضمن ارزیابی نامطلوب از زمین ورزشگاه حافظیه شیراز نیز بیان کرد: این زمین نه تنها برای تیم ما بلکه برای برق و سایر تیمها نیز مناسب نیست و تیم ها نمی توانند بر روی آن بازی استانداردی داشته باشند.

وی تصریح کرد: با تساوی امروز کار ما برای قهرمانی در لیگ برتر کمی سخت تر شد ولی همچنان این شانس برای پیروزی وجود دارد و امیدواریم در بازی های آتی به نتایج مطلوبی دست بیابیم.

وینگادا در پایان در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت علی کریمی و محسن خلیلی گفت: کریمی برای این بازی مصدوم بود و نتوانست تیم را در زمین یاری دهد و خلیلی نیز تا یک ماه دیگر به میدان خواهد رفت.