تبیان، دستیار زندگی
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: قرآن حافظ همه مسلمانان است و با توكل به این كتاب نیازی به جادو و جادوگر ندارم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طالب لو: به خدا توکل می کنم نه جادو

وحید طالب لو

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: قرآن حافظ  همه مسلمانان است و با توكل به این كتاب نیازی به جادو و جادوگر ندارم.

وحید طالب لو در گفتگو با فارس درباره شایعات اخیر پیرامون اینكه وی در حوله همراه خود در مسابقات از جادو استفاده كرده، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد با طرح شایعه و ایجاد حاشیه قصد تشویش افكار عمومی را دارند و با انتقاد از من می خواهند این موضوع غیر واقعی را بزرگ جلوه دهند.

وحید طالب لو

وی افزود: این مسئله، مشكلات خانوادگی برایم ایجاد كرده و باعث شده برای اعاده حیثیت با كمك وكیلم آن را از طریق مراجع قانونی پیگیری كنم. چون من زیاد اهل مصاحبه نیستم و جوابی به این شایعات نمی دهم بعضی ها سوء استفاده می كنند و هر چه می خواهند، می نویسند.

دروازه بان ملی پوش تیم استقلال ادامه داد: این كارها برای بازیكنانی جذاب است كه دوست دارند نام و عكسشان در روزنامه ها باشد، نه من كه همیشه از حاشیه ها دور بوده ام. من هرجا كه می روم این قرآن همراهم است.

وی اضافه کرد: كسانی كه چنین فكرهایی می كنند به این نكته توجه ندارند كه من با همین قرآنی كه دارم در شیراز چهار گل از مقاومت دریافت كردم. مگر سال گذشته این قرآن همراه من نبود. چطور آن موقع چنین حرف هایی نساختند. در بازی با پرسپولیس با وجود همین قرآن مازیار زارع به من گل زد.

داربی، کریم باقری، وحید طالب لو

طالب لو تصریح كرد: برایم مهم نیست افراد از این موضوع سو استفاده می كنند. قرآن كتابی است كه همه باید از پندهای آن درس بگیریم. اگر من آن را در بازی ها با خود دارم برای سلامتی تمامی افرادی است كه برای تماشای بازی فوتبال به ورزشگاه می آیند. در فوتبال برد و باخت هست اما سلامتی به راحتی به دست نمی آید.

دروازه بان ملی پوش استقلال در پایان تاکید کرد: اگر به من بگویند با توسل به جادو قرار است 15 سال به عمر فوتبالم اضافه شود و با توسل به قرآن و خدا یك سال دیگر به فوتبالم باقی مانده من آن یكسال را انتخاب می كنم.