تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در واكنش به اظهارات اخیر علی كفاشیان مبنی بر اینكه اگر پول كم بیاوریم، از برنامه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظفر: بود و نبود ورزش زنان فرقی ندارد

فوتبال بانوان

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در واكنش به اظهارات اخیر علی كفاشیان مبنی بر اینكه اگر پول كم بیاوریم، از برنامه تیم های بانوان می‌زنیم، گفت: بسیار دردناك است كه رئیس فدراسیون درباره فوتبال زنان اینگونه فكر می‌كند.

آذربایجان آخرین حریف تدارکاتی تمی فوتبال بانوان

شهرزاد مظفر در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: بیان این مسائل، نشانگر بی‌ارزش بودن ورزش زنان است. متاسفانه به چشم مسئولان بود و نبود فوتبال زنان تفاوت نمی‌كند. این بحث‌ها نشان می‌دهد كه با دید بدی به فوتبال زنان نگاه می‌شود که واقعا این نوع نگاه كمال بی‌انصافی است.

وی در مورد اردوی الجزایر تصریح كرد: 16 اسفند برای انجام دو دیدار تداركاتی با باشگاه‌ها و یك بازی با تیم ملی زیر 20 سال الجزایر به این كشور سفر می‌كنیم. از آنجایی كه بازیكنان درگیر لیگ فوتسال هستند و مشكل خوابگاه نیز داریم، براین اساس از یازدهم به اردو فراخوانده می‌شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: یكی از برنامه‌هایی كه تاكید فراوانی بر اجرای آن داریم، انجام دیدار تداركاتی است. تجربه بانوان فوتبالیست درانجام بازی رسمی با تیم‌های خارجی كم است. گرچه با اردوی الجزایر موافق نیستم ولی چون تمام هزینه‌ها توسط این كشور پرداخت می‌شود و بارتجربی خوبی دارد، حیف است این فرصت را از دست دهیم

پیروزی پرگل فوتبال بانوان بر سوریه

وی خاطر نشان کرد: از اواخر فروردین ماه دور جدید برنامه‌های تیم ملی آغاز می‌شود. در اواخر اردیبهشت نیز با دعوت فدراسیون نروژ و تقبل همه هزینه‌های ایران، برای انجام سه دیدار تداركاتی عازم این كشور خواهیم شد. معتقدم باید از تمام فرصت‌ها برای رشد تیم ملی بهره گرفت.

مظفر در پایان در مورد عضویت "صغری سهرابیان"در كمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: وضعیت داوری بسیار بد است. كمیته داوران و داوران باید شهامت داشته و اشتباهات خود را بپذیرند. وقتی اعتراضات پذیرفته نمی‌شد، دید مربیان تیم‌ها تغییر می‌كند. باید برای داوری فكری كرد.