تبیان، دستیار زندگی
روزنامه بیلد در تازه ترین شماره اش به انتشار گزارشى از وضعیت مهدوى كیا بازیكن ایرانى اینتراخت فرانكفورت پرداخته...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوى کیا خندیدن را فراموش كرده

فوتبال، مهدوی کیا

روزنامه بیلد درجدیدترین شماره اش به انتشار گزارشى از شرایط "كیا" بازیكن ایرانى اینتراخت فرانكفورت پرداخته است.

این روزنامه آلمانی در ابتداى گزارش خود نوشت: مهدی مهدوى كیا سال ها در تیم هامبورگ بازیكنی محبوب بود. در تیم ملى ایران نیز این بازیكن ۳۱ ساله تا حد كاپیتان مورد پذیرش قرار گرفت وی تنها در تیم اینتراخت نتوانست لحظات خوشى را بیابد و فرصتى براى خنده به دست آورد.

مهدی مهدوی کیا

در دور برگشت بوندسلیگا مهدوى كیا تا به این لحظه حتى یك دقیقه هم همراه تیمش در مسابقات حضور نداشته است. این روزنامه سپس نقطه نظر بازیكن ایرانى را جویا شده و از قولش نوشته است: دوران آماده سازى زمستانى خیلى خوبى را پشت سر گذاشتم كه بدون مصدومیت بود.

الان هم بسیار متاسف هستم كه حتى در حین بازى، به عنوان بازیكن ذخیره به میدان نرفته ام. بیلد عنوان كرده است: به خاطر اینتراخت، وی حتى بازى هاى اخیر تیم ملى كشورش را از دست داده تا بلكه بتواند با آرامش و آمادگى بالا براى اینتراخت بازى كند.

مهدوی کیا، کریمی

مهدوى كیا برترین بازیکنان سال های گذشته آسیا گفت: حضور در تركیب اصلى هدفم اصلی ام محسوب می شود. درسال هاى اخیر اغلب با ناكامى مواجه بودم اما الان واقعاً احساس شور و شعف مى كنم و مى خواهم این آمادگى و احساس شعف را در بوندسلیگا به اثبات برسانم.

به قول این نویسنده بازى با كارلسروهه مى تواند فرصتى امیدبخش براى تحقق رویا و اهداف بازیكن ایرانى اینتراخت باشد. به ویژه كه وی نامزد جدى براى حضور در پست مدافع سمت راست بعد از شكستگى دست پاتریك اوكس است، البته كیا به عنوان هافبك راست نیز بازى كرده است.

مهدی مهدوى كیا مى گوید: مایه تاسف و ناراحتى است وقتى مى بینى مجبورى مرتب تماشاگر باشى، آن هم در زمانى كه ما بازى ها را واگذار مى كنیم.