تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی روز هشتم فروردین ماه در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف عربستان خواهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لغو دیدار پرسپولیس - صبا

پرسپولیس، صبای قم

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی روز هشتم فروردین ماه در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف عربستان خواهد رفت که برای موفقیت در این مرحله و صعود به جام جهانی نیازمند اتحاد و همدلی اهالی فوتبال است.

ملوان، استقلال

در نشست کمیته تیمهای ملی با علی دایی برنامه های تیم ملی جهت حضور در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2010 مورد بررسی قرار گرفت.

در این راستا دیدار با تیم کویت که به احتمال فراوان روز سوم فروردین برگزار می شود، به ملی پوشان کمک می کند تا به شرایط ایده ال نزدیک شوند.

به نقل از مهر، در این میان حضور 4 تیم سپاهان، استقلال، صبا و پرسپولیس در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و درگیر بودن نفرات ملی پوش این تیم ها با این دو رویداد کار را برای تیم ملی مشکل دارند. همچنین قرار است روز اول فروردین نیز برخی تیم ها در رقابتهای لیگ به میدان بروند.

از سوی دیگر یکی از اهداف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر ایجاد اتحاد و همدلی اهالی فوتبال برای کمک به تیم ملی فوتبال کشورمان است که در نشست کمیته تیم های ملی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

پرسپولیس، صبای قم

قرار است روزهای ابتدایی هفته پیش رو سازمان لیگ برتر پس از دریافت برنامه های تیم ملی در مورد لغو دیدارهای روز اول فروردین ماه تصمیم نهایی را اتخاذ کند تا تیم ملی بتواند با خیالی آسوده روز اول فروردین ماه راهی کویت شود و پس از برگزاری یک دیدار تدارکاتی خود را برای رویارویی با عربستان آماده کند.

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر با تایید این خبر به مهر گفت: پس از بررسی برنامه های ارائه شده تصمیم نهایی را در مورد تعطیلی مسابقات روز اول فروردین ماه اتخاذ خواهیم کرد.