تبیان، دستیار زندگی
بازیکن شماره 10 تیم فوتبال پرسپولیس كه سال پر اتفاقى را پشت سر گذاشته براساس امتیازهاى منفى كه از كمیته....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیكبخت یك گام تا سقوط به لیگ یك

علیرضا نیکبخت

بازیکن شماره 10 تیم فوتبال پرسپولیس كه سال پر اتفاقى را پشت سر گذاشته براساس امتیازهاى منفى كه از كمیته انضباطى فدراسیون فوتبال دریافت كرده در یك قدمى سقوط به دسته اول قرار گرفته است.

یكى از مسئولان فدراسیون فوتبال با تائید این مطلب گفت: در كارنامه انضباطى نیکبخت ۱۳۰ امتیاز منفى ثبت شده و در صورتى كه وی در بازى هاى آینده پرسپولیس تا پایان لیگ، بیست امتیاز منفى دیگر بگیرد، به رقابت هاى دسته اول سقوط خواهد كرد و مجبور خواهد بود فصل آینده در رقابت هاى دسته اول شركت كند.

علیرضا نیکبخت واحدی

وی ادامه می دهد: البته بهتر است علیرضا واحدی نیكبخت براى فرار از سقوط به لیگ یك، چند تشكر جدى و محكم از آقایان عزیز محمدى و قاضى شریفى (به خصوص این دومى كه علاقه وافرى هم دارد) داشته باشد.

فدراسیون براى كاهش تنش در میادین فوتبال قانون ۱۵۰ امتیاز منفى را براى بازیكنان و مربیان در نظر گرفته اما اعلام كرده به بازیكنانى كه رفتار جوانمردانه اى با حریفان داشته باشند امتیاز مثبت تعلق می گیرد.

عزیزی محمدى در پاسخ به این سؤال كه چگونه مى شود كه امتیازهاى منفى یك بازیكن كم شود، مى گوید: «تا پایان فصل عملكرد بازیكنان را زیرنظر می گیریم و اگر بازیكنى به عنوان بازیكن اخلاق هفته انتخاب شود، از امتیازهاى منفى وی كسر می شود.»

رئیس سازمان لیگ به بازیكنان توصیه هایى دارد:« امیدواریم كه در هفته هاى آینده كه روزهاى پایانى لیگ هشتم هم به حساب مى آید، بازیكنان با رفتار و برخوردهاى مثبت خود به لحاظ اخلاقى عملكرد ویژه اى را از خود ارایه دهند.»

نیكبخت: نمی‌دانم چطور 130 امتیاز منفی گرفته‌ام

نیکبخت واحدی در مراسم زیارت عاشورا

بازیکن شماره 10 تیم پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چطور 130 امتیاز منفی گرفته‌ام و ملاك مسئولین برای دادن این امتیازات چیست؟

علیرضا واحدی نیكبخت در گفتگو با ایسنا، در مورد كسب 130 امتیاز منفی در پرونده‌ انضباطی‌اش افزود: نمی‌دانم چگونه این 130 امتیاز برایم در نظر گرفته شده و ملاك مسئولانی كه این امتیازات را داده‌اند را نمی‌فهمم.

وی ادامه داد: واقعا نمی‌دانم چه كاری كرده‌ام كه چنین برخوردی با من می‌شود. البته تمام سعی‌ام را خواهم كرد تا این امتیازات به 150 و سقوط به دسته‌ پایین‌تر منجر نشود اما در مجموع فكر می‌كنم مسئولان باید بیشتر مراقب تماشاگران باشند كه این قدر فحاشی نكنند نه اینكه این همه امتیاز منفی را به من بدهند!

بازیکن شماره 10 تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ تاثیر شكست استقلال در روند موفقیت‌های پرسپولیس و بالا رفتن انگیزه‌ بازیكنان این تیم گفت: ما اهمیتی به شكست تیم استقلال نمی‌دهیم و اصلا این مساله برای ما مهم نیست. سال گذشته هم تیم ما در هفته‌های پایانی شش امتیاز عقب بود اما، توانست قهرمانی را كسب كند. پس ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم وهمه‌ تلاشمان را برای رسیدن به آن به كار خواهیم بست.